AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Hallo:) For det første, jeg kommer til å kjøpe en graviditetstest..men jeg gidder ikke hvis det jeg opplever er normalt. Jeg fikk "mensen" til forventet tid. Men denne måneden hadde jeg ingen menssmerter i det hele tatt, mensen varte i 5 dager bråstopp, fremfor 7-8 dager med vanlige menssmerter. Jeg ble ferdig med blodbadet igår og har vondt i hodet, eggløsninglignende slim/utflod og rødere brystknopper som når jeg har eggløsning. De tre symptomene er for meg eggløsningssymptomer, og varer fra eggløsning frem til mensen kommer. Nå kom de samme dag. Jeg føler meg trøtt, er kvalm og sliten. Vanligvis etter menstruasjon er jo tiden man er ferdig med pmsen. Føler pmsen altså har vedvart. Jeg skjønner ingenting. Kan jeg være gravid? (Om man har mensen og eggløsning er man ikke gravid, men jeg bruker disse termene for å forklare). Burde jeg heller bare kjøpe en eggløsningstest? Eller burde jeg la det ligge og vente til jeg spyr før jeg kjøper? Har noen erfart lignende? Anonymkode: 4643f...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå