Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kinosulten....
Skrevet

Har endelig fått tak i barnevakt :) Trenger desperat kinotips fra dere...

Det står mellom filmene : Naboer, Tolken eller :roll:

Hjelp meg er dere snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakka med noen som hadde sett naboer i går. Skikkelig dårlig skulle den visst være!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Naboer var veldig bra! Men det er ganske ekkel stemning gjennom hele filmen, så den er kanskje ikke noe for sarte sjeler...

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg synes også Naboer var fantastisk bra.

Gjest Formosiss
Skrevet

Naboer får definitivt en 6er av meg. Beste norske filmen noen sinne, men som noen over her sa - ikke noe for sarte sjeler. Liker vanligvis ikke Kristoffer Joner, men her spilte han fantastisk :-)

Skrevet

Hmm...Så den er verdt å se? Kanskje bare de jeg prata med som er litt spesielle i smaken på filmer da! Jaja! Da blir det "Naboer" på meg også! =)

Gjest kenneth
Skrevet

Ikke hør på hva mora di sier. Ei heller på de som anbefaler "Naboer"! Filmen var bare et langt gjeeesp. Den skulle visstnok være spennende og skummel. Visstnok.

(Og til vedkommende som sa det var den beste filmen noensinne: Har du sett Flåklypa? ;) Uten sammenligning forøvrig...)

Skrevet

Naboer er en kanonbra film, men veldig spesiell, og det krever nok litt å forstå den.

Skrevet

Naboer var kul. Veldig lite norsk, men skikkelig gjennomført ekkel. Håper du får en hyggelig tur på kino.

(Et annet godt kinotips er Så som i himmelen. Den var helt fantastisk! )

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei , den var ikke noe særlig bra. Sånn midt på treet vil jeg si etter å ha fått tenkt meg om. Det kan skyldes at jeg ikke liker Kristoffer Joner. Han er så utrolig usexy den mannen. Han er jo anorextisk tynn og ser syk ut.. Det ble helt feil å se han ha sex. Det passet han ikke til iallefall, så det ødela filmen litt...

Skrevet

Usj, nei, "Naboer" var en ekkel film. Likte den ikke. Den var ikke spesielt dårlig.. den bare.... nei, den ble litt sær og ekkel for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...