Kjetil E Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 (endret) Hei jeg skal å vår på cruise med Explorer of the Seas som tilhører RCCL. Og i den forbindelse så lurte jeg på om noen av dere har vært med på cruise med RCCL i de senre år og har erfaring med middagen ombord. Standard middag i hovedresturanten er jo inkludert, men de har jo noen spesialresturanter som koster ekstra og mitt spørsmål er det verdt å betale mere og gå på en eller flere av disse resturantene. På båten jeg skal med har de Giovanni tables, Chopps grille, Chefs table og en sushi resturant. Jeg reiser forøvrig alene så trenger ikke tenke på andre sånn sett. Endret 23. mars 2019 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Vi var en kveld på restaurant med egen kelner osv. Ble for formelt for vår del, og maten var ikke SÅ fantastisk. Resten av turen spiste vi faktisk alle måltider i buffeten, der de hadde veldig mye forskjellig og god mat, og stemningen var mer avslappet. Men nå er ikke jeg en gourmetgane heller da, så jeg er gjerne feil person til å svare...😂 Anonymkode: f6e18...d4c 1
Kjetil E Skrevet 23. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var en kveld på restaurant med egen kelner osv. Ble for formelt for vår del, og maten var ikke SÅ fantastisk. Resten av turen spiste vi faktisk alle måltider i buffeten, der de hadde veldig mye forskjellig og god mat, og stemningen var mer avslappet. Men nå er ikke jeg en gourmetgane heller da, så jeg er gjerne feil person til å svare...😂 Anonymkode: f6e18...d4c Uansett takk for svar, til frokost og lunsj velger jeg nok buffeten men vil gjerne ha servering til middagen. Var det hovedresturanten dere var i den ene kvelden eller var det en av spesialresturantene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå