AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Mannen jeg har datet de siste ukene fyller rundt tall neste uke, og jeg synes jeg bør gi han en liten oppmerksomhet, selv om vi ikke er noe offisielt par. Vi har det utrolig fint sammen, og jeg håper det blir oss. Vet at han liker meg godt også, men han trenger å ta det rolig etter et par dårlige opplevelser med damer tidligere. Jeg lurer på tips til hva jeg bør skrive i kortet. Vil på en måte få frem at jeg liker han veldig godt, samtidig som det ikke skal presse han på noe vis. Noen innspill? Anonymkode: d9b78...6ea
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Skriv at du gratulerer han med dagen, du ønsker han en flott dag, at du er glad for at dere kjenner hverandre og du setter pris på at han finnes. Anonymkode: d3de5...a3e 3
frubaluba Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Kort er bortkastet, ingen tar vare på kort lenger.
Gjest Lucius Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, frubaluba skrev: Kort er bortkastet, ingen tar vare på kort lenger. Virkelig? Jeg tar vare på kort som betyr noe for meg.
frubaluba Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 1 hour ago, Lucius said: Virkelig? Jeg tar vare på kort som betyr noe for meg. Ja, vi kvinner ja...
Ullvott Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 (endret) Dette blir litt å skjære alle over en kam, men altså: menn flest finstuderer ikke og overtolker ikke teksten i et bursdagskort. Skriv «Gratulerer med 30-årsdagen» (eller 20- eller 40-årsdagen, eller hva det enn er), verken mer eller mindre. Endret 24. mars 2019 av Ullvott 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå