Gå til innhold

Skifte sexstilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner du og partneren din ut at dere skal skifte stilling under samleiet?

Hvis han f.eks vil at dere skal bytte til doggy style mens dere har misjonær, hva bruker han da og si? Eventuelt du og si hvis det er du som vil det?

jeg synes ofte det blir litt kleint med stillingsbytting...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare tar på feks hoftene for å vise at han vil bytte. 

Anonymkode: ce107...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Den som har lyst til å bytte bare gjør det, er vi i misjonær og jeg vil ha han bak meg snur jeg meg ganske enkelt rundt, vil han det tar han enten resolutt tak i meg og snur meg, eller han sier "snu deg". Er ikke noe stress, vi er så imøtekommende atte 😄 

Anonymkode: c9321...0ec

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg bare dytter han unna og snur meg, han gjør som regel det samme. Vi pleier ikke trenge ord for å få det til. 

Skrevet

Men hva hvis han prøver å dytte deg rundt til doggy mens du vil fortsette i misjonær? Sier du fra da eller gjør du som han vil? Og hvordan skal man da si fra?

Skrevet

Den som vil bytte bare gjør det,han pleier enten å si det eller ta tak i meg og snu meg slik han vil ha meg,pleier ikke å bli noe styr utav det

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss styrer han som han vil. Sier hva jeg skal gjøre eller flytter på meg. Sånn vi liker det :)

Anonymkode: 6715b...e2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender en melding.

Neida :) Han eller jeg signaliserer med kropp eller evt ord.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rebecca30 skrev:

Men hva hvis han prøver å dytte deg rundt til doggy mens du vil fortsette i misjonær? Sier du fra da eller gjør du som han vil? Og hvordan skal man da si fra?

Med ord?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender han en e-mail med høyeste prioritet!🙈

Anonymkode: 02ed2...601

Skrevet
6 minutter siden, Rotemor skrev:

Med ord?

Hvilke ord da?

Skrevet
2 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Hvilke ord da?

Du må snakke slik det er naturlig for deg.

»Nei, hold deg her litt til, det er så deilig»

Kan sikkert skrive 14 linjer til, men det blir fortsatt ikke dine ord..

Men dersom en slik liten ting er vanskelig/kleint så er vel forhildet deretter, kanskje? Kommunikasjon er jo det viktigste av alt.

• Liker 2
Skrevet

«Voff» sier jeg om jeg vil ha dawgystyyyyyle!!! 

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg vil ta dama i doggy stikker jeg en finger opp i lufta og vifter med den. Da skjønner hun at hun må snu seg 😎

Anonymkode: aa2bf...a47

Skrevet

Kommunikasjon, om jeg vil ha henne til å snu seg sier jeg bare « kan du snu deg så jeg kan ta deg bakfra» har hun lyst til det også snur hun seg, eller hun kan si «nei kan du ikke slikke meg litt først» ja så gjør jeg det. Vi kommuniserer med ord under akten og synes det fungerer helt greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han løfter på meg eller leder meg.

Anonymkode: cfd32...92c

Skrevet
På 23.3.2019 den 18.05, Rebecca30 skrev:

Hvordan finner du og partneren din ut at dere skal skifte stilling under samleiet?

Hvis han f.eks vil at dere skal bytte til doggy style mens dere har misjonær, hva bruker han da og si? Eventuelt du og si hvis det er du som vil det?

jeg synes ofte det blir litt kleint med stillingsbytting...

Bare å ta tak i henne og plassere henne i posisjonen man ønsker. Ikke noe hokus pokus.

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om å snakke sammen? To stk. med god kjemi trenger ikke å gjøre mye før man skjønner hva den andre vil. På et ONS med en totalt ukjent er det kanskje like greit å gi beskjed hva man vil? "Ta meg bakfra nå" eller noe slikt. Er vel ikke så vanskelig?

Anonymkode: c23f2...015

Skrevet

Vær mer dominant frøken, eller send en melding på snap, du vil oppleve god latter og et skikkelig knull i doggy😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stor og sterk, hun er liten og nett. Så jeg bare tar tak i henne og gjør som jeg vil.

Anonymkode: 8f561...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...