Gå til innhold

Trekant for første gang med kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjæreste hadde trekant med min tidligere bestevenn (vi begynte på forskjellige skoler og mista kontakt) 

Kom med hverandre etter en fest og hadde trekant. Og etter den trekanten var jeg kåt i flere uker og synes det er deilig å tenke på kjæresten min puler andre jenter. 

What to do?🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️ Har aldri vært så kåt som den perioden der og vil at det skal gjentas😭 men jeg angra rett etterpå men nå vil jeg igjen🙊🙊

Anonymkode: 92b96...3b9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

What to do? Veie for og imot og finn ut hvor du står iht flere trekanter. Ingen her som vet det bedre enn deg.

Anonymkode: 24be6...bc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er en rett strek, fra meg til deg.  😠

Anonymkode: 3e83f...0c3

Skrevet

ta en prat med kjæresten din?

Skrevet

Han synes sikkert også det var flott! Få seg et lovlig ligg med fremmed. Du får sikkert tillatelse hvis du spør han om dette igjen.
Ville han ha hatt trekant med en annen gutt, slik at du også fikk lov å ha sex med andre? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Juks skrev:

Han synes sikkert også det var flott! Få seg et lovlig ligg med fremmed. Du får sikkert tillatelse hvis du spør han om dette igjen.
Ville han ha hatt trekant med en annen gutt, slik at du også fikk lov å ha sex med andre? 

Hvor er den STORE kjærligheten blitt av?  Er det kun begjær og tekniske finesser som opptar yngre i dag? Synes synd på dere.  💇

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er den STORE kjærligheten blitt av?  Er det kun begjær og tekniske finesser som opptar yngre i dag? Synes synd på dere.  💇

Føler du spør helt feil person om dette, og burde spørre TS om dette. 
Jeg vinklet spørsmålet mitt slik at TS fikk reflektere over hva hun egentlig holder på med. Tillater typen sex med andre, det gjør kneika for utroskap mye smalere. Vil han tillate henne det? Kanskje han fortsetter å ha sex med venninna i all hemmelighet nå. Men er det utroskap? Hun har jo nærmest tillatt og invitert til det. At på til sier hun at hun liker det. 

Ja ikke vet jeg. Har aldri opplevd dette, og er heller ikke noe jeg ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Juks skrev:

Føler du spør helt feil person om dette, og burde spørre TS om dette. 
Jeg vinklet spørsmålet mitt slik at TS fikk reflektere over hva hun egentlig holder på med. Tillater typen sex med andre, det gjør kneika for utroskap mye smalere. Vil han tillate henne det? Kanskje han fortsetter å ha sex med venninna i all hemmelighet nå. Men er det utroskap? Hun har jo nærmest tillatt og invitert til det. At på til sier hun at hun liker det. 

Ja ikke vet jeg. Har aldri opplevd dette, og er heller ikke noe jeg ønsker. 

Det blir litt for teoretisk/intellektuelt for en vanlig kjærlighetspinne.  😝

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt for teoretisk/intellektuelt for en vanlig kjærlighetspinne.  😝

Haha. Refleksjonsspørsmålet mitt var kanskje et dårlig svar til noen som tenker med underlivet.... ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Refleksjonsspørsmålet mitt var kanskje et dårlig svar til noen som tenker med underlivet.... ;) 

Ja, mange har hodet der nede har jeg skjønt etter å ha tittet litt i dette forumet.  😯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begjær og tekniske finesser utelukker selvfølgelig ikke den store kjærligheten, og kan like selvfølgelig forsterke den. Det er ikke mye nytt med eldre som "synes synd" (les: retter en moralistisk pekefinger mot) yngre, du trenger ikke å skrive det engang, vi tar det for gitt 😁

Anonymkode: 24be6...bc3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...