Gå til innhold

"Kræsj pink"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde is-hunger idag, og oppsøkte nærmeste Narvesen for å tilfredstille min rumlende mage,....oppdaget til min store skrekk at min yndlingsis, Kræsj Pink, har endret navn til *trommevirvel* Bestis,......eh.....

hallo???

Er det virkelig mulig å fjerne et så artig navn, og erstatte det med det aller første (og teiteste) man kan finne på???

Bestis liksom.... :roll:

Andre som er skuffet over endringen? :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Neeei? Så teit.. Kræsj pink var jo kjempetøft (om enn feilskrevet og en blanding av norsk og engelsk)

Skrevet

Den heter jo Kræsj Pink...i min verden.

Bestis? Høh! :roll:

Skrevet

Hvorfor i alle dager har den skiftet navn? Jeg nekter å kalle den annet en kræsj pink... så det så!

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestis? Har kræsj pinken min forandra navn? :grine:

Hva er bestis for et sært navn!

Skrevet

Apropos is, så har Diplom is mange deilige nyheter i år! :sikle: Blant annet en med lakris! I år blir det MYE is på meg!

Skrevet

Her fra Diplom is sin hjemmeside:

"Vår nye barneserie BESTIS kommer i 3 spennende varianter; Bestis Trixie, Bestis Bubla og Bestis Tvilling."

Bestis Bubla er det samme som Kræsj Pink. Synes det var tåpelig å bytte navn på en så kjent is. Men, men.

Skrevet

Ultrateit! Nei til bestis :evil:

Gjest Seleena
Skrevet

DiplomIs er ikke godt, men Kræææsj pink er god!

Skrevet

Andre som er skuffet over endringen?  :cry:

Jeg er! Var på Rimi i dag, og det var da jeg oppdaget det nye, en smule uoriginale navnet. Kræsj Pink var jo sååå mye bedre!

Men den smaker like godt da :wink:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Kræsj Pink = BestIs??? :hakeslepp:

Kræsj Pink var jo et kongenavn!!!!! Bestis høres ut som en kjip is fra First Price eller noe sånt...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Helt enig, alvorlig talt jenter, her burde vi sette ned foten og protestere :evil:

Skrevet

Vi kan jo bare sende Dimplom Is en mail med en link til denne tråden. :-)

Gjest borghild
Skrevet

Gid Larsen altså! Nå får dere gi dere! Kræsj pink eller bestis samma dert da så lenge isen er den samme! Snakk om å hisse seg opp over bagateller!

Skrevet

Sa gjest, surprise!

Vel, Kræsj pink er en viktig fanesak! Skulle man gått runft og vært likegyldig til alt hadde dette blitt en fin verden...

Ja til Kræsj pink! Nei til bestis!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig i at navneendringen var urteit, men isen er jo ikke god i det hele tatt, så det spiller jo ingen rolle..... :ler:

Skrevet

Den gule Kræsj pink'en er kjempegod! Perfekt for meg iallefall Skikkelig søt!

Skrevet
Vel, Kræsj pink er en viktig fanesak! Skulle man gått rundt og vært likegyldig til alt hadde dette blitt en fin verden...

Ja til Kræsj pink! Nei til bestis!!

:Nikke:

helt enig!!

Demonstrasjon foran Stortinget imorgen?? :kghjerte:

Rett og slett en utrolig teit ting å gjøre, skal aldri kjøpe den mer her i Norge!!

(men var i Sverige i helgen, og der het den faktisk Kræsj Pink!) (hvis de ikke var ur-gamle da?)

Gjest Anonymous
Skrevet
Kræsj Pink = BestIs??? :hakeslepp:

Kræsj Pink var jo et kongenavn!!!!! Bestis høres ut som en kjip is fra First Price eller noe sånt...

Enig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...