Gå til innhold

Ny kjæreste er våt og kåt men for trang...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt ei flott dame som jeg har det veldig bra sammen med. Hun gir også uttrykk for at hun har det bra. Vi liker sex begge to, men har et problem.  Vi har variert sex. Koser oss mye. Noen ganger varmer vi opp lenge, andre ganger vil vi bare knulle fort og kjapt.

Men jeg trenger tips... Hun er veldig våt når hun er kåt, men det er vanskelig å ha komme inn i henne. Hun er ti år yngre enn meg (33 år) og har hatt regelmessig sex i andre forhold og alt er normalt med henne tror jeg. 

Hun har klart å få den inn tre ganger, men det er tydelig at da er det mer vondt enn godt, selv om hun har veldig lyst til å ri meg. Hun sier at hun tenker mye på sex og gjerne vil knulle mer. Noe som nesten gjør meg sprø... Hun er fantastisk som person og jeg digger kroppen hennes. Vil ha henne hele tiden, men det stopper når kuken bare stanger mot og ikke kommer inn i henne. 

Vi har brukt ekstra glidemiddel, men det hjelper ikke. Hun er veldig våt fra før. Hun har ikke født barn og har kun hatt sex med menn som har hatt mindre penis, men helt normal størrelse sier hun.

Noen damer eller menn med tips her inne..? Vil ikke miste denne dama, fordi vi ikke klarer å ha samleie sammen. Håper det går seg til 🙂

Anonymkode: 9b5c4...aab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei flott dame som jeg har det veldig bra sammen med. Hun gir også uttrykk for at hun har det bra. Vi liker sex begge to, men har et problem.  Vi har variert sex. Koser oss mye. Noen ganger varmer vi opp lenge, andre ganger vil vi bare knulle fort og kjapt.

Men jeg trenger tips... Hun er veldig våt når hun er kåt, men det er vanskelig å ha komme inn i henne. Hun er ti år yngre enn meg (33 år) og har hatt regelmessig sex i andre forhold og alt er normalt med henne tror jeg. 

Hun har klart å få den inn tre ganger, men det er tydelig at da er det mer vondt enn godt, selv om hun har veldig lyst til å ri meg. Hun sier at hun tenker mye på sex og gjerne vil knulle mer. Noe som nesten gjør meg sprø... Hun er fantastisk som person og jeg digger kroppen hennes. Vil ha henne hele tiden, men det stopper når kuken bare stanger mot og ikke kommer inn i henne. 

Vi har brukt ekstra glidemiddel, men det hjelper ikke. Hun er veldig våt fra før. Hun har ikke født barn og har kun hatt sex med menn som har hatt mindre penis, men helt normal størrelse sier hun.

Noen damer eller menn med tips her inne..? Vil ikke miste denne dama, fordi vi ikke klarer å ha samleie sammen. Håper det går seg til 🙂

Har du så diger penis, da? 

Anonymkode: 5abd3...74d

Skrevet

Varme opp med noen mindre dildoer? Så kan ho gradvis klargjøre seg til deg. 

• Liker 1
Skrevet

Prøver du å utvide henne med fingre under f.eks. oralsex?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var også sammen med ei som var så trang som du beskriver. Hun gikk til legen og det visste seg at hun hadde svært trang åpning der nede. Et lite kirurgisk inngrep løste det for henne, men dette er noe dere må snakke med lege om. Noen er bare trange og noen ikke, så beste er å få sjekket dette hos en gynekolog som har peiling på dette. 

Anonymkode: 62f5c...5d8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Prøver du å utvide henne med fingre under f.eks. oralsex?

Ja, det blir mye fingring, runking, suging og slikking. Hun er veldig kåt og kommer lett, men får den ikke inn uten at det er vondt...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Var også sammen med ei som var så trang som du beskriver. Hun gikk til legen og det visste seg at hun hadde svært trang åpning der nede. Et lite kirurgisk inngrep løste det for henne, men dette er noe dere må snakke med lege om. Noen er bare trange og noen ikke, så beste er å få sjekket dette hos en gynekolog som har peiling på dette. 

Takk for tips! Må vel prøve en god stund før det blir gjort. Men hun bør sikkert sjekke det hos gynekolog som du nevner. Men har som sagt hatt normal sex før. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du så diger penis, da? 

Den er stor, men neppe diger... Tror vel heller at hun sliter med å ha sex med de som er over snittet...

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Må vel prøve en god stund før det blir gjort. Men hun bør sikkert sjekke det hos gynekolog som du nevner. Men har som sagt hatt normal sex før. 

Hun som var trang hadde bare vært sammen med en mann med liten penis før meg og selv da syns hun det var mere enn nok. Hvor stor penis har du? I de fleste tilfeller vil det gå seg til men har hun veldig liten åpning der nede er det noe en gynekolog kan finne en løsning på. Bra du er tålmodig🙂

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, herremann skrev:

Varme opp med noen mindre dildoer? Så kan ho gradvis klargjøre seg til deg. 

Hun har dildo selv. Den mindre tykk enn min. Kanskje hun bare ikke klarer større..? Tror den er akkurat passe for henne. Bør jeg tenke at vi ikke passer sammen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Som det fremgår av mange tråder her inne, et det ikke skjeden som er for trang, men penisen som er for stor.  😬

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig trang selv men her har det gått seg til ettersom jeg har mer sex. Nå gjør ikke det vondt lenger.

Anonymkode: 95612...0d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig trang selv men her har det gått seg til ettersom jeg har mer sex. Nå gjør ikke det vondt lenger.

Anonymkode: 95612...0d1

Tror du at du var trang fordi du fryktet smerter eller var det rent fysisk, at jo mer du prøvde, dess lettere og bedre ble det? Håper vi kan nyte sex og at jeg slipper å bekymre med for at hun har smerter hvis hun er våt og kåt...

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun har dildo selv. Den mindre tykk enn min. Kanskje hun bare ikke klarer større..? Tror den er akkurat passe for henne. Bør jeg tenke at vi ikke passer sammen?

TS

Alt er mulig. Problemet er hvis hun forbinder penisen din med smerte, da kniper hun automatisk. 

Varm opp lenge med. Begynn med den mindre dildoer og ta en gradvis overgang over til en dildo på din størrelse. Vil anbefale at ho styrer dildoen selv, evt sugekopp og fest den på en overflate. 

Så kan du slikke, kysse, bite, stryke osv. 

Endret av herremann
AnonymBruker
Skrevet

Endelig en innrømmer at pikken er for stor!  🐖

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, herremann skrev:

Alt er mulig. Problemet er hvis hun forbinder penisen din med smerte, da kniper hun automatisk. 

Varm opp lenge med. Begynn med den mindre dildoer og ta en gradvis overgang over til en dildo på din størrelse. Vil anbefale at ho styrer dildoen selv, evt sugekopp og fest den på en overflate. 

Så kan du slikke, kysse, bite, stryke osv. 

Takk for mange gode svar!

Men tror dere at hun kanskje fysisk er for liten og trang..? Vet at kvinner føder, men da er de jo påvirket av hormoner som gjør klar for et barn. 

Akkurat nå virker det som om det ikke går. Prøvde igjen i går. Hadde det superfint. Vi var begge veldig kåte og hun var våt. Slikket, fingret henne med en og to fingre. Brukte dildoen hennes. Hun kom og digget det.

Jeg var knallhard og stor og ønsket så gjerne å få det til. Hun fikk hodet litt innfor, men klarer ikke mer før det sier stopp. Men hun kom en gang til når hun samtidig masserte klitoris og ser ut til å like det. Men jeg klarer ikke å komme. Må omtrent stå stille med kuken. 

Håper det er mulig! Det hadde vært konge. Er forelsket og hun er drømmedama, men trenger å kunne knulle i et forhold...

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Dette kan være vaginisme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mann1979 skrev:

Dette kan være vaginisme.

Leste litt om det og spurte om det hadde vært vondt før. Hun svarte at hun sikkert er trang, men at det aldri har gjort vondt når hun har vært våt og kåt. At hun har hatt normalt med sex fra hun var 17 år frem til nå i forskjellige faste forhold. Sier også at hun er enda mer kåt og har mer lyst på meg. Kan det være vaginisme da..? Trodde all vaginal sex var vondt da..?

Skrevet (endret)

Slettet svaret siden jeg følte jeg utleverte meg selv og kjæresten for mye.

Endret av FluffyJuggernaut
AnonymBruker
Skrevet

Leste litt om det og spurte om det hadde vært vondt før. Hun svarte at hun sikkert er trang, men at det aldri har gjort vondt når hun har vært våt og kåt. At hun har hatt normalt med sex fra hun var 17 år frem til nå i forskjellige faste forhold. Sier også at hun er enda mer kåt og har mer lyst på meg. Kan det være vaginisme da..? Trodde all vaginal sex var vondt da..?

Vet ikke om du har fortalt tidligere hvor tykk penisen din er? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...