Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Akkurat nå har jeg ingen å snakke med, uten fare for å miste tilliten til kompisene mine..

I forrige uke var jeg å besøkte en kompis. Hadde ikke sett han på 1 1\2 år. Jeg overnattet hos han og dama hans. Vi var ute på byen og drakk med noen venner, og alt var helt supert. Vi stakk hjem, og kompisen min sovnet på sofaen.

Jeg og dama hans snakket videre, og det var fortsatt hyggelig. Plutselig måtte hun ta en telefon, og jeg ble sittende på siden.

Etterhvert begynte hun å stryke meg på armen. Jeg tenkte det var litt feil og strittet litt i mot. Hun stoppet litt, før hun fortsatte. Hun snakket videre i telefonen, og etterhvert begynte hun å ta meg på låret. Så fortsatte hun på armen min, og vi "lekte" med tomlene til hverandre.

Det skjedde ikke noe mer enn det. Men føler det fortsatt er feil. Selv om det ikke var mer enn litt stryking på armen til hverandre, blir det fortsatt kategorisert som kos. 

Selv om det var hun som begynte, så føler jeg meg fortsatt som en dust. Lite kult når han er den snilleste karen jeg vet om som lar meg overnatte. Har dårlig samvittighet, men vet at jeg ikke kan snakke med han om det.

En annen sak, som er relatert. Jeg har en annen kompis som har en dame som er skikkelig klengete på meg. Jeg har ikke gjort noe med henne når de har vært sammen. MEN, før de ble sammen så hadde jeg og hun en liten flørt. Dette er det ingen som vet om, som er det beste for alle. Jeg synes hun bare er blitt irriterende og masete. Men, jeg må innrømme det at jeg synes synd på kompisen min når hun bokstavelig talt henger over meg. 

Forventer ingen sympati med dette innlegget. Kanskje bare litt forståelse. 

Virker jeg som en skikkelig drittsekk? 

Tips til hvordan jeg kan takle slike situasjoner? 

Er det noen som har vært i en lignende situasjon? 

Anonymkode: 59a62...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vise at oppmerksomheten deres er uønsket, med kroppspråk og/eller verbalt. Sett deg lenger unna de, fjern vandrende hender, si at du ikke vil osv. Er vel ikke akkurat så veldig vanskelig å avslå uønsket oppmerksomhet. 

Anonymkode: 7d733...860

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet (endret)

Drittsekk er du iallefall ikke, du virker som en virkelig snill og omtenksom fyr! Sånne situasjoner er vanskelige, men ville nok ikke fortalt det til kompisene dine om oppførselen til damene. Det med overnattingen hos kompisen din bør du bare la ligge og glemme, det som skjedde var ikke greit nei, men det er ingen stor sak. Det skjedde jo ikke en stor greie. Til hun andre som er så klengete bør du bare gi tydelig signal. Trekk deg unna, si at den klengingen ikke er grei når hun har kjæreste. Hun blir sikkert sur, men det får hun tåle å høre. Men når klenger hun på deg, treffes dere alene av og til? Regner ikke med hun er så på deg når typen hennes er der?

Endret av Moondance
Skrevet
13 minutter siden, Moondance skrev:

Drittsekk er du iallefall ikke, du virker som en virkelig snill og omtenksom fyr! Sånne situasjoner er vanskelige, men ville nok ikke fortalt det til kompisene dine om oppførselen til damene. Det med overnattingen hos kompisen din bør du bare la ligge og glemme, det som skjedde var ikke greit nei, men det er ingen stor sak. Det skjedde jo ikke en stor greie. Til hun andre som er så klengete bør du bare gi tydelig signal. Trekk deg unna, si at den klengingen ikke er grei når hun har kjæreste. Hun blir sikkert sur, men det får hun tåle å høre. Men når klenger hun på deg, treffes dere alene av og til? Regner ikke med hun er så på deg når typen hennes er der?

Skal prøve å legge det bak meg. Det suger bare litt at det skjedde. Kjipt når man stiller spørsmål til egen tillit. Som igjen gjør at det er vanskelig å ikke være kritisk til andre kompiser i fremtiden. Kaos..

Hun andre er klengete uansett. Jeg henger ikke med hun uten at typen er der. Om han går ut av rommet blir hun spesielt klengete. Men har opplevd at hun bestemmer seg for å sette seg på fanget mitt, framfor hans. Da har jeg selfølgelig fått hun vekk med en gang. Hun kan også komme med kommentarer som "jeg vet du har sett på rompa mi i hele kveld". Det er bare merkelig. Vet ikke om hun gjør alt dette pisset for å gjøre han sjalu, eller om hun gjør det for å friste meg.

Gjest Lexie Grey
Skrevet
9 minutter siden, HJELP321 skrev:

Skal prøve å legge det bak meg. Det suger bare litt at det skjedde. Kjipt når man stiller spørsmål til egen tillit. Som igjen gjør at det er vanskelig å ikke være kritisk til andre kompiser i fremtiden. Kaos..

Hun andre er klengete uansett. Jeg henger ikke med hun uten at typen er der. Om han går ut av rommet blir hun spesielt klengete. Men har opplevd at hun bestemmer seg for å sette seg på fanget mitt, framfor hans. Da har jeg selfølgelig fått hun vekk med en gang. Hun kan også komme med kommentarer som "jeg vet du har sett på rompa mi i hele kveld". Det er bare merkelig. Vet ikke om hun gjør alt dette pisset for å gjøre han sjalu, eller om hun gjør det for å friste meg.

Ut ifra det du skrev om de 2 hendelsene ser jeg ikke at du gjør så mye galt, det er jo damene som er rare.. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? For å sette henne ordentlig på plass skulle du nesten tatt en prat med typen hennes og fortalt hvordan hun holder på. Men skjønner at ikke det er så lett da, selv om du nesten burde gjøre det. Tror ikke hun hadde vært så tøff og frempå i senere tid etter det :P

Skrevet
2 minutter siden, Moondance skrev:

Ut ifra det du skrev om de 2 hendelsene ser jeg ikke at du gjør så mye galt, det er jo damene som er rare.. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? For å sette henne ordentlig på plass skulle du nesten tatt en prat med typen hennes og fortalt hvordan hun holder på. Men skjønner at ikke det er så lett da, selv om du nesten burde gjøre det. Tror ikke hun hadde vært så tøff og frempå i senere tid etter det :P

Det er litt forskjellig alder på oss, men jeg er 23. Hele greia er egentlig bare tåpelig. Måtte bare få snakke med noen om det, hehe.

Ja, vurderer det. Har bare ungått det til nå. Om det skjer igjen, da gir jeg beskjed til begge to. 

Takk for gode svar! 

Gjest Lexie Grey
Skrevet
5 minutter siden, HJELP321 skrev:

Det er litt forskjellig alder på oss, men jeg er 23. Hele greia er egentlig bare tåpelig. Måtte bare få snakke med noen om det, hehe.

Ja, vurderer det. Har bare ungått det til nå. Om det skjer igjen, da gir jeg beskjed til begge to. 

Takk for gode svar! 

Synes du virker sympatisk og ordentlig jeg :) Det høres litt tåpelig ut faktisk, iallefall den merkelige oppførselen til hun ene. Hvis du hadde sagt ifra til henne noe som "Hva er greia med den klenginga og kommentarene dine, tror du typen din ville likt og visst at du holder på sånn? Hvis ikke du kutter ut med det, informerer jeg han om det." Kanskje det setter en støkk i henne..

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd omtrent akkurat det samme, bare at berøringene skjedde under bordet på en fest. Jeg reagerte som deg, visste ikke hva jeg skulle gjøre og sa ikke fra der og da. Men neste gang vi møttes og hun fortsatt hadde en flørtende tone med meg tok jeg henne til side og sa fra at jeg ikke var interessert i flørting med henne og, at dersom hun ikke hadde intensjoner om å være lojal med typen sin, så var det overhodet ikke greit og noe hun må ta tak i. Det ble slutt mellom dem to år senere. Uansett glad for at jeg gjorde det, føltes riktig.

Anonymkode: 140c3...cf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...