Gå til innhold

Har dere forslag til kallenavn på fars kone/mamma sin mann når vi får barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma og pappa skilte seg da jeg var 2 år. Da jeg var 10 giftet pappa seg på nytt. Mamma ble sammen med en på ca samme tid, men er ikke gift. For meg så har jeg vokst opp med de alle fire, de er liksom min nærmeste familie. Derfor har det vært koselig å gi de et kallenavn slik at de føler seg som en besteforeldre slik de fortjener. Jeg vokste selv opp bare med mormor og morfar, farmor og farfar. Har dere forslag til kallenavn for «steforeldrene» mine?

Anonymkode: e111e...da5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BEstemor og bestefar

Anonymkode: 546bb...097

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke bruke navnene deres?

Anonymkode: 96872...62a

• Liker 4
Skrevet

Bestefar og bestemor ville jeg kalt de. Morfar, mormor, farmor og farfar til de biologiske :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du nå da? Det blir litt sprøtt å komme med slike kallenavn 20 år etter at de ble sammen..

Anonymkode: 3f3df...6b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mormor og besten og morfar og besta 

Anonymkode: 25bee...448

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mossa og Moge kalte vi dem :)

Anonymkode: 4b2a5...229

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du nå da? Det blir litt sprøtt å komme med slike kallenavn 20 år etter at de ble sammen..

Anonymkode: 3f3df...6b7

Tror du misforstår. Hun snakker om hva hennes barn kan kalle stebestefar og stebestemor 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Bestemor og bestefar, evt bestemor Eva, bestefar Pål.

Anonymkode: 45ade...24d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Til syvende og sist er det barnet ditt som bestemmer dette, selv om navn dere legger opp til så klart vil påvirke dem..

Anonymkode: e8ca5...bc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her vil min pappa og stemor bli far og mor på (plassen de bor), Mamma og stefar vil bli bestemor og ett utenlandsk navn på bestefar, foreldrene hans vil bli mor og far på (plassen de bor).

Anonymkode: 30ccb...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Mannens stefar - la oss si han heter Jan - kalles Janbesten av de små her i huset :) Så vi har bestemor, Janbesten og bestefar på farssiden. Navnet er feil i svaret mitt, men point stays the same. 

Anonymkode: fd81b...a7d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her har både jeg og mannen min stefedre. De kalles bestefar begge to, så da er det mormor og bestefar, samt bestemor og bestefar. 

Anonymkode: 5b179...997

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mamma og pappa skilte seg da jeg var 2 år. Da jeg var 10 giftet pappa seg på nytt. Mamma ble sammen med en på ca samme tid, men er ikke gift. For meg så har jeg vokst opp med de alle fire, de er liksom min nærmeste familie. Derfor har det vært koselig å gi de et kallenavn slik at de føler seg som en besteforeldre slik de fortjener. Jeg vokste selv opp bare med mormor og morfar, farmor og farfar. Har dere forslag til kallenavn for «steforeldrene» mine?

Anonymkode: e111e...da5

Kall dem med fornavn. Etterhvert kannde få navn som bonusbestemor/bonusmormor ol. 

Anonymkode: e528a...e18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mimmi. 

Anonymkode: e5f27...30d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bjørg og Gunnar?

Anonymkode: 1eb56...81a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnet til ei venninne kaller stefaren hennes for Besteknut ( han heter knut😄)

Anonymkode: 7197d...f4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mimmi hvis du bor i Østfold. Hva er bestefar på «østfoldsk» egentlig? 

Anonymkode: 8ba2a...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa farfar og bestemor, og farmor og bestefar :) sagt i 27 år og glad de ble kalt det. Nå er kun bestemor igjen, og selv om hun ikke er min biologisk bestemor ser jeg ikke på hun som noe annet enn min bestemor og oldemor til mine barn. ❤️ 

Anonymkode: f6881...585

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var fars foreldre skilt, og het bestemor og bestefar. Bestemors mann er besten. Hadde bestefar hatt kone hadde hun vært beste/besta.

Anonymkode: 04e4e...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...