AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Samboeren min var fadder til en på ett år da vi møttes. På de 14 årene vi har vært sammen har vi kanskje vært hos de en gang og er usikker på om de i hele tatt har vært hos oss. Samboeren min og faren til konfirmanten er kollegaer og har liksom nok med hverandre der virker det som. Kjenner jeg gruer meg til den dagen. Flere som har opplevd lignende? Og hvor mye skal en gi? Anonymkode: 4779b...a4f
Antoinette Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min var fadder til en på ett år da vi møttes. På de 14 årene vi har vært sammen har vi kanskje vært hos de en gang og er usikker på om de i hele tatt har vært hos oss. Samboeren min og faren til konfirmanten er kollegaer og har liksom nok med hverandre der virker det som. Kjenner jeg gruer meg til den dagen. Flere som har opplevd lignende? Og hvor mye skal en gi? Anonymkode: 4779b...a4f Er du seriøs? Finnes det ingen grenser for hva som er "flaut" for enkelte? Du er der som gjest med samboeren din, du kommer jo ikke slengene innom tilfeldig. Gi en pengegave sammen med samboeren din da vel. Siden han er fadder til jenta er vel 1000 kr. passe. Endret 23. mars 2019 av Antoinette 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Jeg kan ikke se noen grunn til å være flau her, du er en gjest sammen med din samboer. Og gave gir dere sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Fadder? ok, dere er kristne, og samboeren din har lært barnet om Gud? Anonymkode: 847a9...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå