AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Var hos frisøren i går, skulle stripe mitt kommuneblonde/musebrunt hår, som jeg alltid har gjort. Min faste frisør var ikke der så jeg fikk ei som så mitt går for første gang. Hun sa " har du alltid stripet det blondt? Hva med å prøve noe nytt? Nesten alle med din hårfarge velger å gå lysere isteden for mørkere, men jeg tror øynene dine og ansiktet ditt vil skinne med mørket hår" Jeg var skeptisk men veldig klar for noe nytt. Så nå sitter jeg her som brunette og bre angrer på at jeg ikke har gjort det før! De blå-grønne øyene mine poppet skikkelig bra fram og ansiktet føles smalere og mer markant. Aldri mer lyse striper! Ville bare dele det fordi jeg er så utrolig fornøyd og kanskje inspirere noen andre til å prøve brunt hår 😁 fargen min er foresten nr 5. Veldig fin og skikkelig sjokoladebrun farge 😊👌 Anonymkode: 0ed54...dd9 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Jeg har vurdert det samme, men er redd jeg skal se veldig blek og gusten ut i huden. Blir veldig brun på sommeren, men veldig blek på vinteren. Har i likhet med deg også blågrønne øyne. Kunne du postet et konkret bilde av fargen nummer 5? Anonymkode: 68f44...ed2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Så gøy å høre! Hørtes ut som frisøren traff godt med fargen. Har huden din kjølige undertoner? Jeg har blågrønne øyne og min naturlige farge er i denne gata. Man trenger ikke være mørk i huden for å kle mørkt hår, må bare treffe rette nyansen. Anonymkode: 9ac4c...aca
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Kult. Det blir ettervekst-fest hver sjette uke fremover da. 🙄 Anonymkode: b928a...2ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 Jeg farget det mørkt i alle år, nå tilbake til kommune m striper. Bare vent til du må farge ettervekst hver 3 uke. Dødskjipt Anonymkode: 7e1d0...4ca
Hilde1302 Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 Nesj, du finner fort en hjemmefarge i samme tone, så går det fort å ta etterveksten. Bruk en halv pakke hver gang. Null problem.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #7 Skrevet 23. mars 2019 Ble brunette? Man er født med den hårfargen man får, tenk så dumt å forandre den! Er dere klar over hvor mye kjemikaler dere pumper inn i huden og blodet? Anonymkode: 92f2b...1cf
Gjest Peanut Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 (endret) Min opprinnelige hårfarge er nivå 5 og jeg har grønne øyne. Fikk en del glasshår etter mye stress og gikk til en frisør som mente jeg burde farge håret mørkere og mer rødt. Måtte skifte foundation til mørkere, fordi min andre foundation passet meg ikke lenger. Var et stress hver dag. Dro tilbake og ville bleke håret. Fikk en askeblond farge, som ble pes deluxe fordi den måtte opprettholdes. Måtte skifte ut foundation igjen siden den andre ble for mørk. Dro tilbake til frisør og en annen sa at fargen var helt feil til meg. Fikk ny farge- noe "ferskenaktig" som ble enda vanskeligere å opprettholde. Måtte bruke lillashampoo litt mye hver uke. Endte opp med grønt og lilla hår. Dro tilbake til frisør, fikk enda en ny frisør som ga meg en gyllenblond hårfarge, nivå 8, og måtte ha enda en ny foundation. Da etterveksten måtte fornyes, skiftet jeg ut hele frisørsalongen og endte opp et sted jeg har gått til siden. Med nivå 8, som er en mørk gyllenblond hårfarge, så skjules for øvrig det jeg har av glasshår og den fargen passer hudtonen min mye bedre ^^, Jeg føler og at den er mer "meg" og kommer ikke til å forandre igjen. Endret 24. mars 2019 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 Så fint du ble fornøyd! Jeg ble glad på dine vegne nå!!! Anonymkode: bca89...b6e
Gjest Krampus Skrevet 24. mars 2019 #10 Skrevet 24. mars 2019 Lite er så vakkert som mørke brunetter med lyse øyne. Men er man opprinnelig blond/rød så er det superstress. Den lyse etterveksten gjør at man ser skalla ut på toppen. Orket ikke å styre med det, men har aldri følt meg penere enn jeg gjorde med mørkt hår, aldri fått så mye oppmerksomhet heller.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #11 Skrevet 24. mars 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Ble brunette? Man er født med den hårfargen man får, tenk så dumt å forandre den! Er dere klar over hvor mye kjemikaler dere pumper inn i huden og blodet? Anonymkode: 92f2b...1cf Hvorfor er det dumt å forandre den? Har du begynt å få grå hår forresten? Da kan pipa fort få en ny lyd. Flott at du er fornøyd, TS! Anonymkode: 298b8...b3e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #12 Skrevet 24. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble brunette? Man er født med den hårfargen man får, tenk så dumt å forandre den! Er dere klar over hvor mye kjemikaler dere pumper inn i huden og blodet? Anonymkode: 92f2b...1cf Hun farget det jo før også? Er forresten ikke farlig å farge håret og det går ikke inn i blodet med mindre du har åpne sår.. Hadde det vært farlig hadde vi nok visst det nå ettersom dette er noe nesten alle kvinner har gjort i titalls år. Dette burde du vite i 2019. Jeg er naturlig brunette med veldig lys hud, jeg synes det er pent. Er ikke noe i veien med å være blek. Anonymkode: 079f6...252 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #13 Skrevet 25. mars 2019 På 23.3.2019 den 19.23, AnonymBruker skrev: Ble brunette? Man er født med den hårfargen man får, tenk så dumt å forandre den! Er dere klar over hvor mye kjemikaler dere pumper inn i huden og blodet? Anonymkode: 92f2b...1cf Å herregud. Anonymkode: b9126...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå