Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det? :( vokser dere?

Anonymkode: 220e5...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mer viker enn hår i panna, men vær fornøyd med hår i panna enn viker 😅. Har noen venner med veldig lavt hårfeste, men ikke stress. Kanskje du ser det selv og tenker at det er et kompleks med deg, men tror ingen legger merke til det. Føler du for det så kan du vokse, men gud skapte deg som du er, og du er perfekt ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Alle med pannelugg har vel hår i panna? Eller mener du lavt hårfeste? 

Anonymkode: 245c2...70a

AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke lavt hårfeste men små hår på panna og på sidene av panna. Veldig synlig i solen :( 

Anonymkode: 220e5...b89

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Mener du virkelig at det skulle være et problem?! Alle har litt småhår. Det er helt naturlig! 

Anonymkode: b192b...c80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle har hår over hele kroppen, bortsett fra inni hendene og under føttene. Så kommer det an på gener hvor lange og mørke disse hårene er. Ansiktshår er helt normalt. Om det plager deg fryktelig så kan det vokses, men det sitter nok i hodet ditt dette "problemet". 

Anonymkode: 00cee...5d6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mennesker har hår nesten overalt. Sånn er det å være menneske 

Endret av WhiteSwan
Gjest BearMama
Skrevet

Om det plager deg så kan du epilere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt og nei, jeg vokser ikke. 

Anonymkode: 9cd9d...fe2

• Liker 2
Skrevet

Har det ja. Tar de bort med krem. Er mørk som natten, men de hårene er helt lyse. Merkelige greier! En mann sa at det var "pent med dun". Javel. Snilt sagt, men etter det har jeg fjernet dem. Vet ikke hva det kommer av? 

Jeg vokser ikke! Er og blir 1, 60. 😄 krymper vel når jeg blir eldre. Blir som T-skje-kjerringa 😄 antar jeg 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, SoWhat? skrev:

Har det ja. Tar de bort med krem. Er mørk som natten, men de hårene er helt lyse. Merkelige greier! En mann sa at det var "pent med dun". Javel. Snilt sagt, men etter det har jeg fjernet dem. Vet ikke hva det kommer av? 

Jeg vokser ikke! Er og blir 1, 60. 😄 krymper vel når jeg blir eldre. Blir som T-skje-kjerringa 😄 antar jeg 

Atte hæ? 

Anonymkode: 49479...956

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...