AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Del Skrevet 23. mars 2019 Hei jeg sliter veldig med litt synlig cameltoe, ikke veldig mye, har prøvd high waist, low waist, gina bukser også videre, hvordan kan jeg få dette mindre synlig uten og ha noe over buksene. Hilsen fortvila dame på 20. Anonymkode: 88b6c...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Del Skrevet 23. mars 2019 Gjør det noe, da? Anonymkode: ccee2...2c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Del Skrevet 23. mars 2019 For trange bukser ? Anonymkode: 12f06...202 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Del Skrevet 23. mars 2019 Gå opp en størrelse Anonymkode: 4f04b...812 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 23. mars 2019 #5 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg har også skikkelig cameltoe, faktisk helt i grensen til å være ekstremt i enkelte bukser. Tenker ikke på at det er noe galt i dette, er jo skapt slik og det er da ikke stygt på noen som helst måte. Menn har jo en bul foran, ingen som reagerer på det,så hvorfor skulle noen reagere på konturen av en vagina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mars 2019 #6 Del Skrevet 24. mars 2019 Prøv en større størrelse på buksene, ev unngå de helt pinnetrange buksene Du kan også prøve å bruke truseinnlegg, det jevner ut litt sånn at du ikke får kameltå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Del Skrevet 25. mars 2019 Truseinnlegg hjelper meg 🙈 Anonymkode: fb7cc...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. mars 2019 #8 Del Skrevet 25. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Truseinnlegg hjelper meg 🙈 Anonymkode: fb7cc...0a7 Det funker kjempebra jeg får fort cameltoe i treningstights, så hvis jeg trener i korte topper så bruker jeg truseinnlegg for å unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå