AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Jeg har denne. Og den lille "sølvplaten" inni spennen som henger på øsken har falt av.. Noen som vet hvor jeg kan gå for å få ordnet det? Håper jo ikke jeg trenger å kjøpe helt ny beltespenne.. https://www.solvbutikken.no/butikk/dame/beltespenne-skinnbelte-4/ Anonymkode: e29ad...1ce
Ullvott Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 (endret) Det er det lille runde «bladet/skåla» som dingler du mener? De fleste gullsmeder vil kunne hjelpe med dette. Jeg vet ikke om du får hjelp i de rene «smykkebutikkene» man finner på et kjøpesenter, men en forretning som også har en «ekte gullsmed» med eget verksted vil de i alle fall kunne reparere bunadsølv. Endret 23. mars 2019 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 9 minutter siden, Ullvott skrev: Det er det lille runde «bladet/skåla» som dingler du mener? De fleste gullsmeder vil kunne hjelpe med dette. Jeg vet ikke om du får hjelp i de rene «smykkebutikkene» man finner på et kjøpesenter, men en forretning som også har en «ekte gullsmed» med eget verksted vil de i alle fall kunne reparere bunadsølv. Den som dingler ja tusen takk, jeg skal høre med de:) Anonymkode: e29ad...1ce
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den som dingler ja tusen takk, jeg skal høre med de:) Anonymkode: e29ad...1ce Jeg har forresten ikke det "bladet", det er mistet..selger gullsmeden slike? Anonymkode: e29ad...1ce
Ullvott Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 De har gjerne et visst utvalg av slike «reservedeler», så sjansen er stor for at de har det inne. Hvis ikke bestiller de det fra leverandør. Det er mange som mister smådeler fra søljer og belter, så det er en ganske vanlig reparasjon.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forresten ikke det "bladet", det er mistet..selger gullsmeden slike? Anonymkode: e29ad...1ce Gullsmeder med verksted har slike enkle runde skåler, det er ganske enkle greier. De har også et utvalg andre blad, skåler og krusseduller, da kan de enten ta det som ligner mest eller lage spesielt. Dersom de skal lage spesielt blir det selvsagt mye dyrere. Anonymkode: 795be...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå