Gå til innhold

Bunadsbelte, en bit sølv har falt av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er det lille runde «bladet/skåla» som dingler du mener? De fleste gullsmeder vil kunne hjelpe med dette. Jeg vet ikke om du får hjelp i de rene «smykkebutikkene» man finner på et kjøpesenter, men en forretning som også har en «ekte gullsmed» med eget verksted vil de i alle fall kunne reparere bunadsølv. 

Endret av Ullvott
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ullvott skrev:

Det er det lille runde «bladet/skåla» som dingler du mener? De fleste gullsmeder vil kunne hjelpe med dette. Jeg vet ikke om du får hjelp i de rene «smykkebutikkene» man finner på et kjøpesenter, men en forretning som også har en «ekte gullsmed» med eget verksted vil de i alle fall kunne reparere bunadsølv. 

Den som dingler ja :) tusen takk, jeg skal høre med de:) 

Anonymkode: e29ad...1ce

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den som dingler ja :) tusen takk, jeg skal høre med de:) 

Jeg har forresten ikke det "bladet", det er mistet..selger gullsmeden slike?

Skrevet

De har gjerne et visst utvalg av slike «reservedeler», så sjansen er stor for at de har det inne. Hvis ikke bestiller de det fra leverandør. Det er mange som mister smådeler fra søljer og belter, så det er en ganske vanlig reparasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forresten ikke det "bladet", det er mistet..selger gullsmeden slike?

Gullsmeder med verksted har slike enkle runde skåler, det er ganske enkle greier. De har også et utvalg andre blad, skåler og krusseduller, da kan de enten ta det som ligner mest eller lage spesielt. Dersom de skal lage spesielt blir det selvsagt mye dyrere.

Anonymkode: 795be...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...