AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Jeg lurer på hva som får voksne mennesker til å be vilt fremmede ta livet av seg og komme med annen grov hets, bare fordi de er uenige i meningene/standpunktet til vedkommende? Det er jo helt vanvittig å få seg til å gjøre noe sånt, og det virker som om det er veldig mange slike mennesker med tilsynelatende svekkede sjelsevner. Anonymkode: 97a08...bc9 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Ja si det, de er hvertfall mentalt tilbakestående i retorikken de forsøker å utvise. Noe ala, de tror de er smarte og har noe å bidra med, men egentlig er de værre enn sauer i mentalitet. Dvs. Stokk dumme. Forøvrig så kan man alltids reagere med å melde vedkommende til politiet, da det faktisk er ulovlig oppførsel å oppfordre til slikt. Så gjør det. Informer politiet om vedkommende og hva som er sagt og gjort. Anmeld. Anonymkode: 4c046...ea6 1
Gjest BearMama Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Det er mennesker som ikke har det bra med seg selv og som ikke klarer å gjøre noe annet enn å prøve å få andre mennesker til å føle seg like dårlig som de gjør selv. Ulykkelige mennesker med lite empati og som har mye issues.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 7 minutter siden, BearMama skrev: Det er mennesker som ikke har det bra med seg selv og som ikke klarer å gjøre noe annet enn å prøve å få andre mennesker til å føle seg like dårlig som de gjør selv. Ulykkelige mennesker med lite empati og som har mye issues. Dessverre mange slike, uansett alder. Jobbet med slike, sluttet. Var ikke noe håp, dette var mennesker i 40-60årene. Hjelper sjelden på klage om det er en kollega, svært få mennesker har evne til å endre seg. Anonymkode: ecdf6...d72 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 Men sørg nå for å anmelde de for å oppfordre til selvdrap da. Sånt er faktisk straffbart. Anonymkode: 4c046...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 2 timer siden, BearMama skrev: Det er mennesker som ikke har det bra med seg selv og som ikke klarer å gjøre noe annet enn å prøve å få andre mennesker til å føle seg like dårlig som de gjør selv. Ulykkelige mennesker med lite empati og som har mye issues. Mennesker er mennesker, det er faktisk det vanlige med krig og elendighet i verden, som kommer fra følelser som hat og lite empati. Anonymkode: f411a...09a 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. mars 2019 #7 Skrevet 23. mars 2019 Mennesker er onde så enkelt er det.
Million Skrevet 23. mars 2019 #8 Skrevet 23. mars 2019 Mennesker som ikke har det så bra med seg selv, er bitre på samfunnet generelt og føler at de ikke "får" det de har krav på, sitter hjemme i skjul på internett og øser ut av seg all bitterhet og ondskap de klarer. Særlig om de har mulighet til å gjøre det anonymt kommer det mye dritt ut av dem. Fatter ikke at det er mulig. 4
Miklo Velka Skrevet 23. mars 2019 #9 Skrevet 23. mars 2019 Det er mennesker som tror at samfunnets normer og regler ikke gjelder på internett, og de forstår bare ikke at det som skjer på internett også er virkelighet. 2
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 23. mars 2019 #10 Skrevet 23. mars 2019 5 timer siden, Million skrev: Mennesker som ikke har det så bra med seg selv, er bitre på samfunnet generelt og føler at de ikke "får" det de har krav på, sitter hjemme i skjul på internett og øser ut av seg all bitterhet og ondskap de klarer. Særlig om de har mulighet til å gjøre det anonymt kommer det mye dritt ut av dem. Fatter ikke at det er mulig. Dette. Uansett voldsomt tragisk at det skjer
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #11 Skrevet 24. mars 2019 På 23.3.2019 den 9.31, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva som får voksne mennesker til å be vilt fremmede ta livet av seg og komme med annen grov hets, bare fordi de er uenige i meningene/standpunktet til vedkommende? Det er jo helt vanvittig å få seg til å gjøre noe sånt, og det virker som om det er veldig mange slike mennesker med tilsynelatende svekkede sjelsevner. Anonymkode: 97a08...bc9 Er det en spesifikk hendelse du sikter til? Anonymkode: f3662...635
Mari Y Skrevet 24. mars 2019 #12 Skrevet 24. mars 2019 På 23.3.2019 den 12.18, Million skrev: Mennesker som ikke har det så bra med seg selv, er bitre på samfunnet generelt og føler at de ikke "får" det de har krav på, sitter hjemme i skjul på internett og øser ut av seg all bitterhet og ondskap de klarer. Særlig om de har mulighet til å gjøre det anonymt kommer det mye dritt ut av dem. Fatter ikke at det er mulig. Jeg regner med at det finnes mange som er bitre på samfunnet uten at de nettmobber eller netthater. Jeg tror at mange kan mobbe nettopp fordi de føler seg ekstremt overlegne den det gjelder. Selv om de egentlig ikke er det. 3
Mari Y Skrevet 24. mars 2019 #13 Skrevet 24. mars 2019 På 23.3.2019 den 12.28, Miklo Velka skrev: Det er mennesker som tror at samfunnets normer og regler ikke gjelder på internett, og de forstår bare ikke at det som skjer på internett også er virkelighet. Amen. Det er tross alt til og med farligere også og å skrive stygge ting på nett.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #14 Skrevet 24. mars 2019 Har du opplevd dette selv ts? Jeg fikk masse stygge meldinger da jeg var på Tinder, har anmeldt noen av de men det ble henlagt av politiet. Har også fått høre av mange menn på byen/t-banen/jobb at jeg bør ta selvmord. Det har ødelagt meg såpass at jeg går til traumepsykolog og jeg har fått PTSD. Har også blitt banka opp før av en gjeng med mannfolk så jeg har bare negative erfaringer med menn dsv, de er onde og slemme mot meg Livet mitt er ødelagt pga slemme norske menn. Anonymkode: c2910...67c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #15 Skrevet 24. mars 2019 På 23.3.2019 den 9.31, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva som får voksne mennesker til å be vilt fremmede ta livet av seg og komme med annen grov hets, bare fordi de er uenige i meningene/standpunktet til vedkommende? Det er jo helt vanvittig å få seg til å gjøre noe sånt, og det virker som om det er veldig mange slike mennesker med tilsynelatende svekkede sjelsevner. Anonymkode: 97a08...bc9 Det er vel bare på nett og i trafikken man opplever sånn? Trafikken gjelder samme prinsippet som på nett. Du sitter i din egen lille sfære og kan slippe unna med det. Anonymkode: a7805...7f8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #16 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd dette selv ts? Jeg fikk masse stygge meldinger da jeg var på Tinder, har anmeldt noen av de men det ble henlagt av politiet. Har også fått høre av mange menn på byen/t-banen/jobb at jeg bør ta selvmord. Det har ødelagt meg såpass at jeg går til traumepsykolog og jeg har fått PTSD. Har også blitt banka opp før av en gjeng med mannfolk så jeg har bare negative erfaringer med menn dsv, de er onde og slemme mot meg Livet mitt er ødelagt pga slemme norske menn. Anonymkode: c2910...67c Takk for at du generaliserer oss. For meg skurrer dette veldig disse historiene dine. Hadde vært interessant å vite hva som egentlig skjedde. Anonymkode: a7805...7f8 6
Mari Y Skrevet 28. mars 2019 #17 Skrevet 28. mars 2019 Jeg tror det er slik mange barn også lærer mobbing. De har foreldre som snakker slik til hverandre og ovenfor andre, og dermed tror de at dette er helt normalt. Foreldre som er dårlige rollemodeller, elsker sladder og konflikter, drama i hverdagen. Det er ikke alle barn som har mobbingen derifra, men jeg har nesten fått inntrykk av at det er en slags dynamikk i mange tilfeller: Far eller mor mobber barna, og noen av disse barna mobber igjen andre barn. 1
Million Skrevet 28. mars 2019 #18 Skrevet 28. mars 2019 (endret) På 24.3.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev: Har du opplevd dette selv ts? Jeg fikk masse stygge meldinger da jeg var på Tinder, har anmeldt noen av de men det ble henlagt av politiet. Har også fått høre av mange menn på byen/t-banen/jobb at jeg bør ta selvmord. Det har ødelagt meg såpass at jeg går til traumepsykolog og jeg har fått PTSD. Har også blitt banka opp før av en gjeng med mannfolk så jeg har bare negative erfaringer med menn dsv, de er onde og slemme mot meg Livet mitt er ødelagt pga slemme norske menn. Anonymkode: c2910...67c Dette høres mildt sagt forferdelig ut, ja, så forferdelig at jeg har problemer med å tro på det. INGEN jeg kjenner har noen gang opplevd noe lignende, hverken på byen (Oslo), jobb, eller på gata. Hva i alle dager har skjedd i forkant av disse episodene? Og hva i all verden er det for slags jobb du har, der kolleger går rundt og ber folk om å ta selvmord? Dette skulle vært politianmeldt i så fall! Hva i huleste sier sjefen din til dette? Fagforeningen? Hva slags meldinger fikk du på Tinder da? Hva sa de egentlig til deg? Endret 28. mars 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 På 24.3.2019 den 20.20, AnonymBruker skrev: Takk for at du generaliserer oss. For meg skurrer dette veldig disse historiene dine. Hadde vært interessant å vite hva som egentlig skjedde. Anonymkode: a7805...7f8 Reagerte også på dette. Vedkommende må være verdens mest uheldige person sommer klarer å bli mobbet på alle arenaer. Eller så er hun en del av problemet selv. Anonymkode: cc971...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 På 24.3.2019 den 20.20, AnonymBruker skrev: Takk for at du generaliserer oss. For meg skurrer dette veldig disse historiene dine. Hadde vært interessant å vite hva som egentlig skjedde. Anonymkode: a7805...7f8 Takk for at du driver med victim blaming og grov hets. Føles det bedre nå? Elsker du å slenge dritt til andre og sparke de som ligger nede? En "hyggelig" interesse du har? Så du syns med andre ord det er greit å: - gå bort til tilfeldige folk på gata og kalle de stygge ting - sende stygge meldinger på Tinder, helt uprovosert (og over tid oppfordre til selvmord. hjalp ikke å blokkere heller) - sparke og slå til noen helt uten videre (har skjedd av fulle menn på byen i Oslo, og en som overfalt meg på jobb da han ikke fikk innvilget lån) Fint, da ser vi hva slags mobbere som befinner seg på KG. Jeg venter på plass på Modum Bad for traumene mine, pga sånne som deg. Så tenk litt på hva du sier til folk! Anonymkode: c2910...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå