Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Har alltid sett på vippetang som et tortur-redskap, men har bare prøvd billige fra HM og liknende. Noen som har prøvd vippetangen fra Shiseido? Er den virkelig bedre enn de vanlige man får kjøpt på vita etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har den. Jeg har ikke så mye erfaring med vippetang, men den er god. Fordelen er at man får kjøpt refill av de der gummilistene. Men for alt jeg vet får man det til billigere versjoner også. Alt i alt er jeg fornøyd, og liker den bedre enn de få billige jeg har hatt. Den lugger ikke i vippene iallfall, og bøyer de veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 18. april 2005 #3 Del Skrevet 18. april 2005 Øyenvippene mine buer seg naturlig. Vil de bli finere hvis jeg bruker en vippetang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #4 Del Skrevet 22. april 2005 kan anbefale vippetangen fra bodyshop, ikke så dyr, og der fikk man hvertfall før kjøpt nye refill av "gummilistene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå