AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Skrev et innlegg for en tid tilbake hvor jeg fortalte om kompisen min - jeg var betatt av han, og jeg følte at han gjorde mykje over tid som skulle tilsi at han likte meg (uten at jeg ønsket å anta noe likevel). Men det viste seg at han ikkje likte meg overhodet, da jeg tok det opp med han. Vi har vært venner i 3 år. Fikk ikkje kjærlighetssorg, men følte meg brukt. Vi har ikkje snakka på lenge, men jeg har likevel mykje jeg ønsker å si til han. Men jeg vet ikkje helt hvordan jeg skal få sagt det. Også har jeg litt problemer med det at jeg føler meg brukt. Har jeg egentlig "rett" til det? Jeg vet at jeg ikkje kan noe for hvordan jeg føler meg. Han tenkte sikkert på det som litt "gratis" kos, kyssing og nærhet, men samtidig tenker jeg at det er jo litt spesielt å gjøre dette over lang tid med en god venninne. Tenker å ta det opp med han, men har ikkje lyst til å møte han nå. Føler egentlig at vennskapet ikkje kommer til å være som det var, mest sannsynlig blir vi ikkje venner igjen. Og det er egentlig helt greit.. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan gå frem her? Anonymkode: fec21...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå