AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Hva synes du er de dummeste og mest irriterende "argumentene" folk kommer med, i diverse debatter rundt omkring på sosiale medier? For min del har jeg gått lei av dette: - AHAHAHA, livets harde skole igjen! AHAHAHAHAHA!!!!! - Hvis du ikke kan finne på noe bedre, kan du like gjerne holde kjeft. Du fremstår ikke som noen rakettforsker selv, ved å opptre som en hyperaktiv bavian midt i løpetida. Og hvorfor denne stadige rangeringen av folk? - Det er regjeringens feil! BESTANDIG! - Ja vel? Et demokratisk land fungerer ikke slik at man bare får trumfet gjennom enhver sak - til enhver tid. Gjensidig enighet mellom flertallet eller votering i Stortinget er ofte en del av prosessen. - Du må være fryktelig ung! - Alder i seg selv har ingen relevans, så vidt meg bekjent er det faktisk kunnskap/erfaring som teller. Høy alder gir ikke automatisk noe fortrinn eller bedre forståelse av diverse elementer. - Man skriver det ikke sånn, man skriver det slik!!!!!! - Hvis retting på skrivefeil er det eneste du har å komme med, har du tapt diskusjonen der og da. Tror de fleste tar poenget, inkludert deg selv. Det er ingen grunn til å føle seg så høyt hevet over andre på grunn av en R for lite i en annens setning. Har også sett at slike driter seg loddrett ut ved å komme med enda større feil. Anonymkode: a6226...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 samt antall fremmedord i et innlegg. Anonymkode: 1b207...727
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 "Det er min mening!" (underforstått: "Jeg verken har eller orker å finne frem nødvendig dokumentasjon. Alle som sier noe annet driver med hets og trakassering!" Anonymkode: d3ce1...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå