Gå til innhold

Håndlagde smykker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er usikker på prisnivået sammenlignet med andre, men det finnes en bra butikk for perler på Sagene i Oslo.

http://www.perlevenner.no/ er nettsiden deres, den er ikke overdrevent informativ, men den inneholder ihvertfall kontaktdetaljene deres.

Gjest allium
Skrevet

Det blå armbåndet var nydelig ! Hvor har du kjøpt glasshjertene ? Det er veneziansk glass, ikke sant ?

Skrevet

Hei!

Nydelige smykker du har! :P

Jeg har begynt å bruke denne nettbutikken litt:

www.gems.no

Super service, og helt rå på leveringstid.

Gjest Sesselja
Skrevet

Flott smykker. Jeg blir så misunnelig når jeg ser hvor flinke andre er, både med sammensetninger, teknikk og ideer.

Jeg satt her og bannet og svor senest i går. Skulle forsøke meg på et slikt charms armbånd, men ga opp. Hva bruker dere for å få til disse krokene/løkkene på stengene som holder charmsene? Kutter dere dem av før dere bøyer dem om de er for lange?

Skrevet
Jeg satt her og bannet og svor senest i går. Skulle forsøke meg på et slikt charms armbånd, men ga opp. Hva bruker dere for å få til disse krokene/løkkene på stengene som holder charmsene? Kutter dere dem av før dere bøyer dem om de er for lange?

Hei Sesselja!

Litt usikker på hva du mener, men om du bruker slike "stenger" som kjøpes i ferdige lengder, må du jo nødvendigvis kutte dem av før du bøyer/krøller dem hvis de er for lange...

Gjest allium
Skrevet
Hei!

Nydelige smykker du har!  :P  

Jeg har begynt å bruke denne nettbutikken litt:

www.gems.no

Super service, og helt rå på leveringstid.

Og der hadde de Murano hjerter ! Prisen var ikke så altfor ille heller. Takk !

Skrevet

Så dyrt det er! Om en skal lage et armbånd så kommer jo det opp i en 7-800 kr jo!

Skrevet
Så dyrt det er! Om en skal lage et armbånd så kommer jo det opp i en 7-800 kr jo!

Ja, hvis du tenker på å lage et armbånd med massevis av Murano-charms, så vil det jo bli fort bli veldig dyrt! :klaske:

Men en kan jo mikse både litt dyrere og billigere materialer og lage sin egen personlige vri... :tommelsmil:

Det er likevel ikke til å stikke under en stol at denne hobbien ikke er spesielt billig, nei! Vi som virkelig er bitt av perlebasillen er ofte nødvendigvis avhengig av å selge litt av smykkeoverskuddet vårt for å ha råd til å investere i mer materialer og lage stadig mer... :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan også anbefale gems.no....Tanya er helt konge på god service! Og billige er de også!

Jeg har egen nettbutikk med smykkene mine, må selge for å opprettholde hobbyen min...men det går jammen ikke i overskudd! Så jeg må prøve å finne billige leverandører slik a jeg kan gi bra pris til forhandlere;-)

Det blå charms armbåndet er laget i sølv og Murano charms, ja..og er det dyreste jeg har lagd...men de Venezianske perlene er helt rått å jobbe med!

Noen som vet om nettsteder med billige Swarovski krystaller?

Skrevet

De Venezianske glasshjertene har jeg kjøpt på gems.no og www.venetianbeadshop.com

Gjest allium
Skrevet

Å hjelp ! For et utvalg !

Her finner jeg garantert det jeg trenger.

• 5 måneder senere...
Gjest Katinka2005
Skrevet

Kan anbefale www.gems.no også. Nå har de started med tilbud hver annen uke!

Kjempe billige blir Swaorvski når du handler for 750kr. Vi samle inn venniner og kjøpe sammen!

Skrevet

Hei hei

Flotte smykker!!

Har gems.no lang leveringstid???

Skrevet

Så nydelige smykker du lager!

Jeg har fått tak i en del perler til ok priser på ebay, der er det stort utvalg :)

Gjest Gjest_Katinka2005_*
Skrevet

Leveringstid pp gems.no er ca.- 1-2 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...