Gå til innhold

Han var på tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min over flere år, fant jeg ut at hang på tinder. Der er han 38 år, og har gamle bilder av seg, mens han egentlig er 48 år. 

Ble problemer da han begynte å følge jenter på instagram som er helt ned i 17-årsalderen og jeg tok det opp og han sa han ikke trodde jeg skulle finne det ut og at han ikke flørter.

Jeg vet at han drev og flørtet og hadde falsk profil på tinder for å finne ut om han var der, og fikk match med han...

Jeg anklaget ham for dette, han kalte meg sykelig sjalu og jeg sa at jeg trodde ikke han var en sånn mann. At jeg ikke kan være mer sammen med han om han ikke slutter å søke bekreftelse fra andre hele tida. Og småjenter på 18 år, hva skulle han følge de for? Da var svaret hans: det finnes mange menn på femti som har kjæreste i tyveårene. Da avslørte han seg om at han driver og flørter da. Jeg trodde ikke han var så ekstrem...

Han har latt som om han er singel mesteparten av tida. Nektet å være venner på Facebook (for å skjule det han holder på med) og samtidig lagt planer om å flytte sammen, vært kjærester foran venner og familie og alt.. 

Det ble et stygt brudd. Har hatt noen nabokonflikter der jeg blir trakassert av naboene. Han sa nå at han skulle få naboene mine til å knøvle meg. At han skulle ødelegge livet mitt. 

Så nå er jeg singel. Kanskje burde jeg vært lettet, kan ikke forestille meg hvor mange damer han har lurt de siste månedene bak min rygg... Men dette er grusomt. Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 2e9af...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå biter du tenna sammen og går videre i livet uten en kjæreste som løy for deg, han elsket deg ikke, da ville han ikke gjort dette. Du er ikke sykelig sjalu, å være på Tinder, følge ungjenter på Insta og ikke være venn med deg på FB er langt over grensen for normal oppførsel. Har du allikevel elsket han, altså når du begynte å oppdage disse tingene? Tror mine følelser ville dødd momentant, jeg hadde flyttet ut og vært glad jeg var kvitt han. Altså, jeg skjønner det er sårt å oppdage at mannen du er sammen med er en annen enn du trodde, men realiteten nå er at han er slik og da vil du ikke være i et forhold med han. Det er ingenting galt med deg, men med han. Ta en restart på livet ditt. Flytt til en leilighet uten minner om ham. Begynn med en ny hobby / treningsform, vær ute med venninner og besøk familien. Ikke la han ødelegge livet ditt, du er sterk, du trenger ikke han i det hele tatt. Din beste "hevn" er å gå videre med hevet hode og bli lykkelig igjen. 

Endret av McMary
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor han ikke tenker på at alle ser hvordan han holder på på instagram og de andre sosiale medier. 

Alle ser jo hva han trykker liker på. Han har brukt instagram som runkemateriale og sjekkearena samtidig som tinder, Happn og Facebook. Ungjenter helt ned til 17 år...

Jeg hadde tatt han tilbake i fjor  etter utroskap, og da lovte han å aldri gjøre sånt igjen. Den gangen hadde han invitert en annen jente i tidlig tyveårene hjem på vin og sex mens jeg satt hjemme hos meg selv og ante fred og ingen fare, til jeg plutselig får tilsendt skjermbilder fra hu jenta som takker nei og sier at hun har kjæreste. "Å, det var synd da, det hadde han også men det blir slutt snart" skrev han til henne. Og la til at hun bare måtte ta kontakt "når" hun blir singel igjen... Dette ødela tilliten helt og vi hadde opphold på ni måneders tid før jeg tok han tilbake januar i fjor. 

Er litt redd for de siste ordene der han sa at han skal få naboene til å knøvle meg. Og ødelegge livet mitt. Jeg blir fra før av trakassert av de, med vandalisme og de setter på bilen på tomgang utenfor soveromsvinduet så vi våkner av eksos som kommer inn på soverommet. De banker i vegger og tak og er veldig uhyggelige. Og nå skal liksom han jeg elsket og var sammen med, rotte seg sammen med de og "få de til å knøvle meg"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er undertrykt og trenger solid hjelp. Reis til familie eller en god venninne, snakk ut og ta i mot hjelp. Er du utrygg og kan ikke få hjelp av de, ringer du krisesenter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke en fyr å samle på... 

Min eks var på datingsider da vi var sammen. Ei venninne fant han der. Han skrev bare litt med div damer, ikke noe seriøst. Som om de delte matoppskrifter liksom... 

Da pakket jeg kofferten og flyttet ut ja. For en dust. 

Anonymkode: daa5a...1e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du priser deg lykkelig over at du er kvitt fyren og anmelder han om han legger seg etter noen under seksuell lavalder. 

Jeg kan ingenting om Tinder, men det går sikkert an å melde inn falske profiler som hans som skjuler psyko gammel gris.

Anonymkode: 8af03...16b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 timer siden, McMary skrev:

Høres ut som du er undertrykt og trenger solid hjelp. Reis til familie eller en god venninne, snakk ut og ta i mot hjelp. Er du utrygg og kan ikke få hjelp av de, ringer du krisesenter. 

Trenger ikke krisesenter. Vi bor ikke sammen. Han er ikke voldelig heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en fyr å samle på... 

Min eks var på datingsider da vi var sammen. Ei venninne fant han der. Han skrev bare litt med div damer, ikke noe seriøst. Som om de delte matoppskrifter liksom... 

Da pakket jeg kofferten og flyttet ut ja. For en dust. 

Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt når de vet at de risikerer å miste kjæresten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du priser deg lykkelig over at du er kvitt fyren og anmelder han om han legger seg etter noen under seksuell lavalder. 

Jeg kan ingenting om Tinder, men det går sikkert an å melde inn falske profiler som hans som skjuler psyko gammel gris.

Anonymkode: 8af03...16b

Jeg får jo aldri finne ut om han har seg med noen, og hvilken alder de er i. Men de får vel sjokk når de møter han etter å ha snakket på nettet. Bare på det siste året har han tapt seg veldig på utseende. Men jeg var jo glad i han for det om. Han bruker ti år gamle bilder på tinder. Han er nesten ikke gjenkjennelig, og når han i tillegg lyver på alderen... Stakkars jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt når de vet at de risikerer å miste kjæresten sin...

Det skjønner ikke jeg heller. Men jeg er glad for det nå, at jeg ikke sleper rundt på en utro fyr. Møtt drømmemannen og har nå en liten familie. Og har aldri hatt det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner ikke jeg heller. Men jeg er glad for det nå, at jeg ikke sleper rundt på en utro fyr. Møtt drømmemannen og har nå en liten familie. Og har aldri hatt det bedre. 

Jeg kommer nok ikke til å klare å stole på noen igjen, så toget er nok gått for min del. Og han var den eneste jeg ville ha. Var bare snill med han og hjalp han hver gang han ba om å få låne penger. Takken var skjellsord og hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min over flere år, fant jeg ut at hang på tinder. Der er han 38 år, og har gamle bilder av seg, mens han egentlig er 48 år. 

Ble problemer da han begynte å følge jenter på instagram som er helt ned i 17-årsalderen og jeg tok det opp og han sa han ikke trodde jeg skulle finne det ut og at han ikke flørter.

Jeg vet at han drev og flørtet og hadde falsk profil på tinder for å finne ut om han var der, og fikk match med han...

Jeg anklaget ham for dette, han kalte meg sykelig sjalu og jeg sa at jeg trodde ikke han var en sånn mann. At jeg ikke kan være mer sammen med han om han ikke slutter å søke bekreftelse fra andre hele tida. Og småjenter på 18 år, hva skulle han følge de for? Da var svaret hans: det finnes mange menn på femti som har kjæreste i tyveårene. Da avslørte han seg om at han driver og flørter da. Jeg trodde ikke han var så ekstrem...

Han har latt som om han er singel mesteparten av tida. Nektet å være venner på Facebook (for å skjule det han holder på med) og samtidig lagt planer om å flytte sammen, vært kjærester foran venner og familie og alt.. 

Det ble et stygt brudd. Har hatt noen nabokonflikter der jeg blir trakassert av naboene. Han sa nå at han skulle få naboene mine til å knøvle meg. At han skulle ødelegge livet mitt. 

Så nå er jeg singel. Kanskje burde jeg vært lettet, kan ikke forestille meg hvor mange damer han har lurt de siste månedene bak min rygg... Men dette er grusomt. Hva gjør jeg nå?

Du glemmer denne gamle grisen og går videre med verigheten din intakt. Eventuelt flytt fra de kjipe naboene.

Anonymkode: f2c1e...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer nok ikke til å klare å stole på noen igjen, så toget er nok gått for min del. Og han var den eneste jeg ville ha. Var bare snill med han og hjalp han hver gang han ba om å få låne penger. Takken var skjellsord og hat.

Gi deg a, finn frem den unge kvinnelige sjela i deg igjen. Det går alltid et nytt tog. Du sliter med selvtillitten etter å ha vært med en som trykket deg ned og behandlet deg som dritt. Det at du elsket en mann, betyt at du har det i deg, det finnes da mange menn som er reale og gode partnere. Ikke fall ned i disse tankene dine, man blir som mindsettet sitt. Tenker du negativt om deg selv så blir du spist opp. 

Anonymkode: f2c1e...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også. Var sammen med en som ghostet meg etter nesten et år som kjærester. Fikk megakyss og "jeg elsker deg", slik jeg fikk hver dag, til jeg kom hjem en dag til låst dør og med tingene mine på trappa. Han sin leilighet. Møtte en ny som også elsket meg, men gikk tilbake til en eks etter et halvt år. Men den som gir seg er en dritt.. 😉

Flere dates senere med ymse menn fikk jeg en veldig god følelse da jeg datet han som er kjæresten nå. Og han elsker meg virkelig. Og jeg har endelig funnet en jeg kan stole på, verdens snilleste. 

Gi det litt tid. Få det på avstand. Vet det føles umulig her og nå, men tiden leger de fleste sår. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.3.2019 den 3.09, AnonymBruker skrev:

For en ekkel fyr du var med!! Godt du er kvitt han kvalmingen altså! Hev hodet høyt . Det blir tungt i starten men etter hvert vil det blir bedre.

Anonymkode: 48f73...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...