AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Del Skrevet 23. mars 2019 Og hva som er muligheten for at omstendighetene ikke ødelegger DA OGSÅ. Kanskje er det litt min feil at det ikke har blitt med mine tidligere crush, da jeg aldri tok steget til tross for st de virker interesserte. Jeg føler meg nemlig alltid som lavstatus og sistevalg, og ser på hver eneste detalj. Jeg går skjult forelsket og blir lurende på hva som kunne blitt, derfor bruker jeg ekstra lang tid på å komme helt over de. Men jeg skjønner egentlig ikke hvor jeg skal møte en mann igjen. Og det skal ikke så mye til før det blir dealbreakere for meg heller. Han kan kose seg med drikke, men jeg vil ikke ha en som må drikke alkohol hver helg. Helst en som ikke har barn. Og følelsene må være der. Jobb og hva han har har ikke så mye å si om kjemien er der. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #2 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg håper jeg aldri forelsker meg igjen. Så forskjellige kan vi være 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Del Skrevet 23. mars 2019 Min erfaring med forelskelse er at det er helt jævlig. Du lider og sliter, alt er bare helt ræva og vondt og vanskelig. Jeg også håper at jeg aldri forelsker meg igjen. Med mindre det en gang er gjensidig. Men nå er jeg også så skadet at jeg er redd for å forelske meg. Jeg vet at det bare er vondt. Men jeg håper jo fremdeles at det kan gå bra, en eller gang i fremtiden. Det virker bare så usannsynlig. Anonymkode: 96e14...6de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Del Skrevet 23. mars 2019 Ts, takk for svar. Men jeg er omringet av folk som spør om kjærlighet og jeg er speiselt lei av at de garanterer meg at det skjer!!! Dette er feilen de har gjort siden oppveksten. Jeg tilhører generasjon der vi tror vi skal bli noe spesielt, og at ditt og datt bra skal skje i ditt liv. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Del Skrevet 23. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Ts, takk for svar. Men jeg er omringet av folk som spør om kjærlighet og jeg er speiselt lei av at de garanterer meg at det skjer!!! Dette er feilen de har gjort siden oppveksten. Jeg tilhører generasjon der vi tror vi skal bli noe spesielt, og at ditt og datt bra skal skje i ditt liv. Anonymkode: 03775...87d Hvor lenge har du levd? Anonymkode: 96e14...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Del Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du levd? Anonymkode: 96e14...6de 28 år. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #7 Del Skrevet 23. mars 2019 Følelsene må være der sier du, er problemet ditt at du opplever at du ikke (lenger) får følelser for noen? Siden du sier at du er redd for å ikke forelske deg *igjen* ? Anonymkode: 96e14...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #8 Del Skrevet 23. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsene må være der sier du, er problemet ditt at du opplever at du ikke (lenger) får følelser for noen? Siden du sier at du er redd for å ikke forelske deg *igjen* ? Anonymkode: 96e14...6de Ja den siste mannen jeg datet, datet jeg i et år, nettopp avsluttet. Han fikk følelser for meg, derfor i itiativ til dating. Han vekker ingenting, absolutt ingenting i meg, selv om kjemien var der. Han jeg egentlig liker, sa jeg aldri noe om følelsene mine til, og det er visse omstendigheter som vil gjøre det utfordrende...men jeg hater å la utfordringer av den type stoppe meg. Nei han er ikke gift eller har dame. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #9 Del Skrevet 23. mars 2019 Det er jo åpenbart, du fikk ikke følelser for mannen du datet, siden du egentlig har følelser for en annen. Et annet rasshøl, vel å merke, som også selvfølgelig vet at du har følelser for han, men som bevisst holder deg på avstand, men samtidig ikke avviser deg totalt. Det er den klassiske beskrivelsen av "å holde noen på gress"....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #10 Del Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Det er jo åpenbart, du fikk ikke følelser for mannen du datet, siden du egentlig har følelser for en annen. Et annet rasshøl, vel å merke, som også selvfølgelig vet at du har følelser for han, men som bevisst holder deg på avstand, men samtidig ikke avviser deg totalt. Det er den klassiske beskrivelsen av "å holde noen på gress"....... Du leser ikke hva jeg skriver jo. Han vet ikke om følelsene. Jeg svarte han noen ganger ikke, sånsier seg vel selv at han ikke tar kontakt lenger. Leser dere bare det dere vil se? Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #11 Del Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du leser ikke hva jeg skriver jo. Han vet ikke om følelsene. Jeg svarte han noen ganger ikke, sånsier seg vel selv at han ikke tar kontakt lenger. Leser dere bare det dere vil se? Anonymkode: 03775...87d Tror du at bare fordi du ikke har fortalt han om følelsene dine så vet han ikke om dem? Man forteller mye med både handlinger og ord, og avslører seg selv på mange måter. Hvis han har gitt tydelige signaler om at han ikke er interessert så anbefaler jeg deg å ta hintet og gå videre selv også. Han er ikke interessert. Aksepter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #12 Del Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev: Tror du at bare fordi du ikke har fortalt han om følelsene dine så vet han ikke om dem? Man forteller mye med både handlinger og ord, og avslører seg selv på mange måter. Hvis han har gitt tydelige signaler om at han ikke er interessert så anbefaler jeg deg å ta hintet og gå videre selv også. Han er ikke interessert. Aksepter det. Han var den som tok kontakt alle gangene Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #13 Del Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han var den som tok kontakt alle gangene Anonymkode: 03775...87d Og han fikk deg på kroken hver gang... Han bruker deg, når det passer han. Er det slik du ønsker å ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #14 Del Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Og han fikk deg på kroken hver gang... Han bruker deg, når det passer han. Er det slik du ønsker å ha det? Men er det slik da at man ikke skal svare noen man er interessert i? Han spurte om jeg ville bli med ut å spise og jeg sa allitd jeg hadde andre planer. Men jeg ville jo egentlig, men turte ikke. Virker egentlig som man alltid skal tenke at den man liker bare vilfå en på kroken, mens de man ikke liker er seriøse. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #15 Del Skrevet 23. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Men er det slik da at man ikke skal svare noen man er interessert i? Han spurte om jeg ville bli med ut å spise og jeg sa allitd jeg hadde andre planer. Men jeg ville jo egentlig, men turte ikke. Virker egentlig som man alltid skal tenke at den man liker bare vilfå en på kroken, mens de man ikke liker er seriøse. Anonymkode: 03775...87d Det er ikke så svart/hvitt. Hvorfor er du egentlig interessert i han? Er det fordi han viser deg oppmerksomhet, spør om du vil finne på ting, ut og spise og sånt? Og hvilke omstendigheter gjør det utfordrende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #16 Del Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Det er ikke så svart/hvitt. Hvorfor er du egentlig interessert i han? Er det fordi han viser deg oppmerksomhet, spør om du vil finne på ting, ut og spise og sånt? Og hvilke omstendigheter gjør det utfordrende? Orker ikke å skrive et langt innlegg. Jeg vet da vel ikke hvorfor jeg er interessert. Hvorfor blir jeg ikke interessert i han andre til tross for lettere omstendigheter? Nei jeg blir ikke interessert i hver og enkelt som viser interesse. Har ikke hørt fra han siden sist i 2018. Da spør han hvordan ting går og hva jeg gjør, ikke noe flørt. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #17 Del Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Orker ikke å skrive et langt innlegg. Jeg vet da vel ikke hvorfor jeg er interessert. Hvorfor blir jeg ikke interessert i han andre til tross for lettere omstendigheter? Nei jeg blir ikke interessert i hver og enkelt som viser interesse. Har ikke hørt fra han siden sist i 2018. Da spør han hvordan ting går og hva jeg gjør, ikke noe flørt. Anonymkode: 03775...87d Hvordan ble dere kjent, eller hvordan møttes dere? Jeg vet godt at man ikke blir interessert i alle som viser interesse for deg, det er litt sånn det er å være hunkjønn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #18 Del Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Hvordan ble dere kjent, eller hvordan møttes dere? Jeg vet godt at man ikke blir interessert i alle som viser interesse for deg, det er litt sånn det er å være hunkjønn..... Så du mener at menn blir interessert i alle som tar kontakt? vi møttes via jobb, men jeg skulle bare være der for en kort periode. Jeg trakk meg unna når jeg begynte å bli betatt, men han tok kontakt på nett, fant meg jo der. I fjor først på året så feilsendte jeg en melding til han (mens jeg var i hans hjemby) og spurte om vi snart skulle ut. Det var egentlig til ei venninne. Da hadde han tatt kontakt før, samme kveld..så virker han gretten og skrev at han har spurt meg mange ganger før. Anonymkode: 03775...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #19 Del Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mener at menn blir interessert i alle som tar kontakt? vi møttes via jobb, men jeg skulle bare være der for en kort periode. Jeg trakk meg unna når jeg begynte å bli betatt, men han tok kontakt på nett, fant meg jo der. I fjor først på året så feilsendte jeg en melding til han (mens jeg var i hans hjemby) og spurte om vi snart skulle ut. Det var egentlig til ei venninne. Da hadde han tatt kontakt før, samme kveld..så virker han gretten og skrev at han har spurt meg mange ganger før. Anonymkode: 03775...87d Ok, nå blir det litt for mye dramarama for min del, jeg melder meg ut. Men jeg vil få presisere at det jeg mente med at "slik er det å være hunkjønn" er at vi som oftest opplever mye mer kontakt fra menn, uten at vi nødvendigvis er interessert tilbake. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Francesca_ Skrevet 23. mars 2019 #20 Del Skrevet 23. mars 2019 19 hours ago, SoWhat? said: Jeg håper jeg aldri forelsker meg igjen. Så forskjellige kan vi være 🙂 Jeg og. Blir avhengig og blind. Aldri igjen! Og den følelsen forsvinner etter max to år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå