AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Jeg er litt eldre, og flytta ut for over 15 år siden, og bor en firetimers kjøretur unna. Hun pensjonerer seg i år. Oppdaget nylig at min mor har over 400 000 poeng på snapchat, og jeg, hennes yngste prinsesse, mottar knapt en eneste snap fra hun i måneden. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men i alle dager. Hvor normalt er dette? Hvor ofte mottar du snap fra dine foreldre? Vi snakker jo på telefon så godt som hver uke, så jeg har alltid trodd at vi har et veldig godt forhold. Og vi har nylig begynt å bruke facetime så ungene kan hilse på også. Men at hun har sendt så mange snapper avgårde, og jeg mottar sjeldent en gang i måneden, gjør meg så usikker at jeg ble helt paff. Jeg sender sikkert snap til hele familien hver gang vi finner på noe som ikke er innenfor det vanlige a4-livet. Uff, hjelpes meg. Hvem er det hun snapper med 😆 Anonymkode: 71595...252
solmåneogstjerner Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Hun har kanskje fått seg en kjæreste da. Hvorfor henger du deg opp i det? Eller så snapper hun med venninner. Send henne bilder av ungene og slike ting, men ikke bland deg ellers. 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Spør hun? Mistenker du at hun sender tusenvis av snaps til amerikansk marineoffiser? Anonymkode: b5cf7...b93 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 Mye usikkerhet som kommer fra sosiale media, folk gjør en liten sak til en stor sak. Kanskje hun har en hun skriver med som hun liker? Mange kolleger hun snapper med? La hun ha sitt eget liv. Jeg har ikke snap, ikke foreldrene mine heller. Og jeg savner ikke konstante oppdateringer fra kjente og venner. Da har vi noe å prate om når vi ses. Eller ringes. Anonymkode: a7be4...10e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 Uff, følte jeg overreagerte litt her ja. Skal selvsagt spørre hun. Ble bare helt satt ut når jeg fant ut av det, og fikk bare en veldig "hæ hva søren" følelse. Anonymkode: 71595...252
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #7 Skrevet 23. mars 2019 Enig i at dette er en del av hennes privatliv, men skjønner at du reagerer på scoren. Den er vanvittig høy! Har to venninner som er i starten av 20-årene og veldig aktive på snapchat og deres score er henholdsvis 305 000 og 335 000. Til og med min fjortis-niese som snapper hele tiden har bare 220 000 (men har nok ikke hatt snapchat i så mange år). Anonymkode: eb4ab...dba 1
solmåneogstjerner Skrevet 23. mars 2019 #8 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uff, følte jeg overreagerte litt her ja. Skal selvsagt spørre hun. Ble bare helt satt ut når jeg fant ut av det, og fikk bare en veldig "hæ hva søren" følelse. Anonymkode: 71595...252 Hun har flere personer i sitt liv enn bare deg. La henne være litt i fred . Hun har et liv utenom deg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #9 Skrevet 23. mars 2019 Opplagt dumpegrunn! Anonymkode: 3f2fa...3ea 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #10 Skrevet 23. mars 2019 Min datter på 21år har score på 430000 ca og hun snapper konstant. Så hadde nesten blitt bekymret hvis moren min hadde såpass høy score. Men hadde ikke brydd meg om hvor mye jeg fikk av de snappene. Anonymkode: 7468b...562 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #11 Skrevet 23. mars 2019 Mulig hun har et par gode godt voksne venninner som akkurat har fått seg snap og så sender de massevis til hverandre for moro skyld. Se, en hundebæsj. Se nå er han på tv igjen. Se, nå mista jeg en strikkemaske. Se potetene smuldra opp. Anonymkode: 2f9a4...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #12 Skrevet 23. mars 2019 Svigermor har en høy score, og sender sjeldent snaps til oss. Men jeg må si at jeg er glad for det, og reagerer ikke. Hun sender masse snaps med syklubben sin. Mat, kaker, blomster, vask av hus, solnedganger (dvs litt farge på himmelen), hunden, katten og enda mer blomster.... Damene i syklubben gjør det samme tilbake. Jeg hadde blitt sprø av 30snaps av hunden og blomster altså. Tror det er en greie med damer over 50. Så, enten får du snakke med henne om det, eller så får du rett å slett bare godta at mammaen din har ett liv utenom deg. Anonymkode: 9f94d...8bc 1
smilo Skrevet 23. mars 2019 #13 Skrevet 23. mars 2019 Jeg synes også det var en høy score, men at du reagere på at du nesten aldri får noen, blir litt rart for meg. Om du har lyst på flere snaps så er det vel bare å si det til henne? Min datter har sannsynligvis en slik score, men jeg får heldigvis ikke så mange, for hun sender 1000-vis av nesten like bilder til alle sine venner hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #14 Skrevet 23. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, følte jeg overreagerte litt her ja. Skal selvsagt spørre hun. Ble bare helt satt ut når jeg fant ut av det, og fikk bare en veldig "hæ hva søren" følelse. Anonymkode: 71595...252 Ikke spør, hallo.... Det er mulig du ikke VIL vite hvem og hva hun snapper Anonymkode: 56a94...47b 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #15 Skrevet 23. mars 2019 Har ikke helt peiling jeg, men går de ut i fra hvor mye en selv sender? Ser jeg har ca 80.000 og pappa som et pensjonist har ca 1.500. får sjeldent av han, vet han bruker snap med venner. Anonymkode: c0826...42f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #16 Skrevet 23. mars 2019 Dere som har over 100 000, gjør dere ikke noe annet enn å snappe? 😝 Jeg er 22 år, hatt snapchat kontoen siden 2013 og har sånn 65 000 i score. Jeg kjenner ei som er to år yngre enn meg, og hun har over 1 000 000 i snapscore. Helt sykt spør du meg. Anonymkode: f3f2e...525
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #17 Skrevet 23. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt eldre, og flytta ut for over 15 år siden, og bor en firetimers kjøretur unna. Hun pensjonerer seg i år. Oppdaget nylig at min mor har over 400 000 poeng på snapchat, og jeg, hennes yngste prinsesse, mottar knapt en eneste snap fra hun i måneden. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men i alle dager. Hvor normalt er dette? Hvor ofte mottar du snap fra dine foreldre? Vi snakker jo på telefon så godt som hver uke, så jeg har alltid trodd at vi har et veldig godt forhold. Og vi har nylig begynt å bruke facetime så ungene kan hilse på også. Men at hun har sendt så mange snapper avgårde, og jeg mottar sjeldent en gang i måneden, gjør meg så usikker at jeg ble helt paff. Jeg sender sikkert snap til hele familien hver gang vi finner på noe som ikke er innenfor det vanlige a4-livet. Uff, hjelpes meg. Hvem er det hun snapper med 😆 Anonymkode: 71595...252 Yngste prinsesse ? Er du kongelig ? Hvem kaller seg selv for prinsesse når en er voksen. Og jeg er voksen med tenåringer. Snap er for de unge. Har ikke snap og det har ikke min mamma heller . Fatter ikke hvorfor alt skal dokumenteres og vises frem . Moren din har da vel et liv utenom barna sine, det er vel ikke akkurat unormalt. Anonymkode: 48e92...551
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #18 Skrevet 23. mars 2019 Meeen giiiiid da!!! Har ikke prinsessen fått noen av dronninga?? Anonymkode: 82552...107 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #19 Skrevet 23. mars 2019 La henne kose deg du. Hun har vel fått seg noen nye venner. 400000 hørtes mye ut, så da er det vel mye hun vil vise for noe få enkelte 😁 Anonymkode: 3355d...647 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #20 Skrevet 23. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Yngste prinsesse ? Er du kongelig ? Hvem kaller seg selv for prinsesse når en er voksen. Og jeg er voksen med tenåringer. Snap er for de unge. Har ikke snap og det har ikke min mamma heller . Fatter ikke hvorfor alt skal dokumenteres og vises frem . Moren din har da vel et liv utenom barna sine, det er vel ikke akkurat unormalt. Anonymkode: 48e92...551 Kanskje det er Märtha Lovise som prøver å anonymisere? Dronning Sonja har jo sikkert mange følgere på snap. Anonymkode: d0237...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå