AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Hei! Jeg lurte på noe, jeg ser på noen oppskrifter på engelsk og de skriver f.eks "unsweetened cocoa powder" eller bare "Cocoa powder" Hva er de norske versjonene av dette? Hvor kan jeg kjøpe det? Kjøper jeg denne? eller denne? eller denne? Anonymkode: eeec0...41e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Regia Original kakao, regner jeg med Anonymkode: 12882...014
Ariana807 Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 (endret) Ver ikke hva de du nevner kan oversettes til. Men kan si jeg har erfaring med å bake med både bakekakao og orginalkakao, og det blir utrolig stor forskjell i smaken på det ferdige produktet. Har laget blant annet brownis, samme oppskrift, men med ulik kakaopulver, den gangen jeg brukte orginalkakao smakte brownisen som den i toro pakken, når jeg brukte bakekakao, da smakte den virkelig søt hjemmelaga brownis Endret 23. mars 2019 av Ariana807 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Det betyr usøtet kakao. Altså de to siste bildene er kakao som er uten sukker i. Anonymkode: 0a1a5...e4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå