Gå til innhold

Luksusfellen-Hallgeir er litt av et stykke mannfolk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som synes Hallgeir fra Luksusfellen virker som ålreit kar? Jeg har sånn sansen for han, han er på mange måter drømmemannen min sånn i væremåte. Flere som følger med på podcasten hans forresten? Han sier i en av episodene at han henger her på kvinneguiden. Tror dere han leser denne tråden?😊 

Anonymkode: 13622...565

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som synes Hallgeir fra Luksusfellen virker som ålreit kar? Jeg har sånn sansen for han, han er på mange måter drømmemannen min sånn i væremåte. Flere som følger med på podcasten hans forresten? Han sier i en av episodene at han henger her på kvinneguiden. Tror dere han leser denne tråden?😊 

Omg a pony...... 

Anonymkode: 538d9...de4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om han leser på forbruker-sakene eller om han tenker:  nå har jeg fri og da kan jeg ikke sitte og hjelpe folk med økonomien. 

Anonymkode: 1a76e...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var skikkelig slem mot noen som var med en gang, så ille at kjæresten til vedkommende begynte å gråte. Etter det mistet jeg litt sansen for han.

Anonymkode: f0a67...80b

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var skikkelig slem mot noen som var med en gang, så ille at kjæresten til vedkommende begynte å gråte. Etter det mistet jeg litt sansen for han.

mange trenger en heftig reality check, og da er det ikke alltid i en hyggelig tone selv om det er ment som hjelp.

Anonymkode: 6756a...184

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg a pony...... 

Anonymkode: 538d9...de4

Hva har en hest med dette å gjøre?

Anonymkode: b0cd9...26a

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes han gjør en veldig god jobb i Luksusfellen. Men jeg syns ikke akkurat han er "litt av et stykke mannfolk" av den grunn. Han er god i jobben  sin, ja. Men hvordan han er som person og mann ellers aner jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med TS! 😍

Anonymkode: 236bd...16e

• Liker 5
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Hei Hallgeir!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del av deltakerne som er med på "Luksusfellen" er jo fullstendige IDIOTER da.               

Og har man oppført seg som en tankeløs fjott over veldig lang tid, så fortjener man faktisk å få alle fakta på bordet. Selv om det sannsynligvis kan være ganske "ubehagelig" for alle tullingene som har havnet fullstendig i uføret...    

Anonymkode: e0568...59a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han er ganske sexy ja. Også liker jeg smarte menn, så det gjør han bare enda mer sexy i mine øyne 😍😍

Anonymkode: bfbe4...889

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har har et Ok utseende og virker hyggelig, men dialekten er jo veldig fæl og ekkel å høre på.

Anonymkode: 32c18...c9a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor opprette ny tråd om Hallgeir fremfor å fortsette i den forrige du lagde, TS?

Anonymkode: ee94a...594

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker han også😊

Anonymkode: ce855...3c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...