Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruk e en del selvbruning for rundt 10 år siden, sluttet fordi jeg ble kalt gulrot, haha. Har selvbruning kommet seg siste 10 årene? Er de mindre oransje? 🙈

Anonymkode: 2ad48...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk e en del selvbruning for rundt 10 år siden, sluttet fordi jeg ble kalt gulrot, haha. Har selvbruning kommet seg siste 10 årene? Er de mindre oransje? 🙈

Anonymkode: 2ad48...92a

Finnes så mange forskjellige typer, du må nesten bare finne en som passer for deg. Og ikke velg DARK om du ikke er veldig mørk fra før. Jeg bruker selvbruning ett par ganger per uke. Liker godt L’Oréal og St Moriz. 

• Liker 1
Gjest BearMama
Skrevet

Hektet på Dove sin. Den gir gradvis farge og ser helt naturlig ut. Passer på å skrubbe godt hver 4.dag så holder fargen seg jevn og fin.

AnonymBruker
Skrevet

Dove og L'Oreal er de aller verste. Ser orange ut. 

Anonymkode: 4b81c...920

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, BearMama skrev:

Hektet på Dove sin. Den gir gradvis farge og ser helt naturlig ut. Passer på å skrubbe godt hver 4.dag så holder fargen seg jevn og fin.

Enig i denne, men her bør man velge DARK, om man ikke er veldig lys, for denne gir ikke så mye farge. 

Gjest BearMama
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Enig i denne, men her bør man velge DARK, om man ikke er veldig lys, for denne gir ikke så mye farge. 

Ja, dark er best. Vil jeg se ekstra brun ut kjører jeg to omganger på kvelden og en på morgenen. Da ser det ut som jeg har vært i syden ❤️

Endret av BearMama
AnonymBruker
Skrevet

Har vært fast bruker av selvbruning i mange, mange år nå. Jeg brukte St.Tropez sin mousse eller lotion fast før, den er veldig bra. Du får kjøpt moussen på eBay fra UK veldig rimelig, og den kommer etter ca en uke i posten. Jeg synes St.Tropez ble litt dyrt i lengden, særlig om du kjøper i Norge. Derfor har jeg byttet over til Bondi Sands sin selvbruningsmousse som er helt fantastisk. Den lukter kokos, varer lenge og er lett å få jevn. Billig og bra. Jeg kjøper også Bondi Sands sin tan-remover som er topp å bruke før du skal ta på et nytt lag. Kjøpte det på lookfantastic. (Del opp bestillingen din i to deler dersom du skal kjøpe begge, så kommer du ikke over 350,- grensen)

Anonymkode: ca2d5...3e3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, BearMama skrev:

Ja, dark er best. Vil jeg se ekstra brun ut kjører jeg to omganger på kvelden og en på morgenen. Da ser det ut som jeg har vært i syden ❤️

Hvordan er den på Trumpskalaen sånn fargemessig? Husker den fra vgs-tiden og da ble man full gulrot.

Anonymkode: 1d287...16c

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er den på Trumpskalaen sånn fargemessig? Husker den fra vgs-tiden og da ble man full gulrot.

Det kan jeg ikke skjønne. Dette er jo en bodylotion med litt selvbruning, som skal gi farge litt og litt. Ikke er den gul heller, som jeg har opplevd. Men jeg tror resultatet avhenger en del av utgangspunktet på huden. Jeg har selv litt rosa undertoner i huden, så det nuller seg vel litt ut. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trumpskalaen😂 takk for en god latter før natta!

Anonymkode: f3ee4...d81

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes det kommer veldig an på om man har en rosa eller mer gulaktig undertone i huden. Dersom man har en rosa undertone kan man bruke mange flere selvbruningskrem uten å bli gul/orange, men dersom man har en gul undertone som meg så er det litt verre. Den eneste som ikke gjør meg gul/orange er st.tropez da den har litt grønt i seg som motvirker den orange looken. 

Anonymkode: ebb0b...215

Gjest BearMama
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gul undertone og blir ikke orange.

Endret av BearMama
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, BearMama skrev:

Jeg har gul undertone og blir ikke orange.516D732A-D662-4D90-9CE9-D86E16388497.thumb.jpeg.1634830def9882f7b204be393f0cc1db.jpeg

Eh, jo, det blir du. 

Anonymkode: 58e6e...b5d

• Liker 9
Gjest BearMama
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh, jo, det blir du. 

Er dette orange? Er litt dårlig lys på et bad, men den ser ikke orange ut IRL iallefall.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, BearMama skrev:

Er dette orange? Er litt dårlig lys på et bad, men den ser ikke orange ut IRL iallefall.

På bildet ser den ut som den scorer rimelig høyt på Trump-skalaen, synes jeg, i hvertfall. Søsteren min er veldig lys, og har blålig undertone i huden, og på henne blir den ikke oransje i det hele tatt. På meg bøir den litt oransje.

• Liker 1
Gjest BearMama
Skrevet (endret)
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På bildet ser den ut som den scorer rimelig høyt på Trump-skalaen, synes jeg, i hvertfall. Søsteren min er veldig lys, og har blålig undertone i huden, og på henne blir den ikke oransje i det hele tatt. På meg bøir den litt oransje.

Ja, det var et dårlig bilde tatt inne på et bad med gult lys. Ser at lyset i bakgrunnen er gult.

Endret av BearMama
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Det kan jeg ikke skjønne. Dette er jo en bodylotion med litt selvbruning, som skal gi farge litt og litt. Ikke er den gul heller, som jeg har opplevd. Men jeg tror resultatet avhenger en del av utgangspunktet på huden. Jeg har selv litt rosa undertoner i huden, så det nuller seg vel litt ut. 

Ok, takk for svar. På den tiden følte jeg bare at den ble veldig orange når den utviklet seg (tenkte forøvrig ikke langt nok til at dere ikke vet når jeg gikk på VGS. Det er 10 år siden, så formulaen har jo helt sikkert blitt endret og forbedret siden det). Jeg har rosa undertoner, så kan kanskje prøve meg frem igjen. 

6 minutter siden, BearMama skrev:

Jeg har gul undertone og blir ikke orange. [Bilde]

Takk for svar! Synes også du er helt gul/orange der, men ser at det er lyset som gjør det.

Dere som bruker den, bruker dere noe for påføring (f.eks selvbruningsvott) eller rett med hendene?

Skrevet

Jeg bruker St. Tropez iblant, den blir ikke gul, veldig fin og naturlig farge. Og striper heller ikke så lett.

Dro på strandtur midt på vinteren med kolleger en gang og vi var flere som ville ha et lag med tan på den bleikfeite julekroppen før vi var bikiniklare. Et par gikk og fikk spraytan, ei brukte et eller annet merke jeg ikke husker og jeg brukte St. Tropez. Vi sammenlignet da vi satt der i sola, alle de andre var gule. 

@BearMama, det kanskje bare på grunn av, eller forsterket av, varm belysning, men du er veldig orange på det bildet.

Gjest BearMama
Skrevet (endret)
18 timer siden, Cuntzilla skrev:

Jeg bruker St. Tropez iblant, den blir ikke gul, veldig fin og naturlig farge. Og striper heller ikke så lett.

Dro på strandtur midt på vinteren med kolleger en gang og vi var flere som ville ha et lag med tan på den bleikfeite julekroppen før vi var bikiniklare. Et par gikk og fikk spraytan, ei brukte et eller annet merke jeg ikke husker og jeg brukte St. Tropez. Vi sammenlignet da vi satt der i sola, alle de andre var gule. 

@BearMama, det kanskje bare på grunn av, eller forsterket av, varm belysning, men du er veldig orange på det bildet.

Det var veldig gult lys.

Måtte ta et nå 🙈 Er jeg gul enda?

Endret av BearMama
Gjest BearMama
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar. På den tiden følte jeg bare at den ble veldig orange når den utviklet seg (tenkte forøvrig ikke langt nok til at dere ikke vet når jeg gikk på VGS. Det er 10 år siden, så formulaen har jo helt sikkert blitt endret og forbedret siden det). Jeg har rosa undertoner, så kan kanskje prøve meg frem igjen. 

Takk for svar! Synes også du er helt gul/orange der, men ser at det er lyset som gjør det.

Dere som bruker den, bruker dere noe for påføring (f.eks selvbruningsvott) eller rett med hendene?

Skrubber godt og så påfører jeg som vanlig krem. Bruker den også i ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...