Ella Grisella Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 For en stund siden var det en bruker som la ut inspirasjonsbilder som jeg likte veldig godt. Det var enkle topper, skinnjakke og bukser med sånne glidelåser ved lommene. Jeg klarer ikke å finne igjen tråden med innlegget hennes. Noen som vet hva jeg mener og kan hjelpe? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 19 timer siden, Ella Grisella skrev: For en stund siden var det en bruker som la ut inspirasjonsbilder som jeg likte veldig godt. Det var enkle topper, skinnjakke og bukser med sånne glidelåser ved lommene. Jeg klarer ikke å finne igjen tråden med innlegget hennes. Noen som vet hva jeg mener og kan hjelpe? Husker du ca når de bildene ble postet i den tråden, og om det var en ny eller gammel tråd? Anonymkode: b8b02...54a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Hva handlet tråden om (ca tittel)? Anonymkode: 0e8e6...08c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Var det i denne tråden? https://forum.kvinneguiden.no/topic/643780-hva-har-du-kjøpt-i-i-dag-av-klærskotilbehør/?page=276 Ev kan du poste din forespørsel i den tråden, så er det enda større sjanse for at noen vet hvilken tråd det var og gir deg tilbakemelding Anonymkode: b8b02...54a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 Her er tips om enkle gode t-skjorter Anonymkode: b8b02...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå