Gå til innhold

Bikini til gamle teposer og flapre-skinn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så...sommerkroppen skjer ikke. Leter nå etter en bikini som får meg til å blende inn med resten av strandgjengen. Jeg har to tette beinharde graviditeter bak meg og en helse som ikke innbyr til trening for øyeblikket.

Jeg har store slappe pupper som renner ut som gele av omtrent alt av bh'er så trenger noe som klarer å holde de fast. Evt får jeg bruke gaffateip.

Jeg har også en flapreflapp av en hudfille på magen etter fødsel med dekorative strekkmerker som må dyttes nedi underdelen. MEN den kan ikke være for lavskåret med bena heller siden stumpen er i samme konsistens som brystene og skinkene gjør sitt beste for å rømme. Men ser virkelig ræva (got it?) ut med bokser liknende underdeler.

Noen forslag jenter eller må jeg hamstre teck-7 og gaffa for sesongen?

Ellers slank og ikke noe galt med selvtilliten. 

Anonymkode: 46aa4...414

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve noen badedrakter med innebygget BH? Bruk sarong dersom du ønsker å skjule baken. 

Anonymkode: 68b53...93c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått god hjelp hos Next to nothing. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve noen badedrakter med innebygget BH? Bruk sarong dersom du ønsker å skjule baken. 

Anonymkode: 68b53...93c

Ønsker ikke skjule, bare å hindre den i å stikke av.

Anonymkode: 46aa4...414

• Liker 4
Gjest Raggy
Skrevet

Jeg synes badetøy kjøpt på svømmehallen har best kvalitet og gir best hold, ellers er det ulike varianter på sportsforettninger.

AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig undertøysbutikk vil sannsynligvis kunne hjelpe deg med bikini bh med skikkelig funksjon som bh og en underdel som det er litt hold i.

Anonymkode: bdee8...e44

AnonymBruker
Skrevet

Tja, noe i denne stilen kanskje? 

Nå plukker jeg ut i fra det hodet mitt tenker om det du skriver. Det foreligger 1 million muligheter for at jeg er ute og sykler i blåbærlyngen på feil jorde! :skratte:

Freya Sundance Sweetheart, D-L Cup/65-85, Cobalt Freya Sundance Sweetheart, D-L Cup/65-85, Cobalt

Ta en titt hos Underverker. De har bra utvalg og leverer raskt. Veldig bra nettbutikk som kan anbefales :) 

Anonymkode: 6e323...d65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes sikkert noe som passer bare du leter litt. De fleste undertøys butikker har bredt utvalg, og topp og bånn selges som regel separat, så du kan mikse og matche. Og når det gjelder strekkmerkene og magen. Du legger nok mest merke til den selv. Normale mennesker har bedre ting å finne på, enn å henge seg opp i hvordan akkurat du så ut på stranda.

skulle du i det hele tatt få kommentarer (noe jeg tviler på), sier det mer om dem enn om deg. Tviler på at det vil skje. Jeg bryr meg i hvert fall ikke om å kikke på andres kropper. Det er fullstendig uinteressant. Er opptatt med meg selv.

Anonymkode: 90ea5...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...