Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at alle bruker beautyblender eller kost for tiden, mens jeg bruker bare fingrene. Har prøvd begge deler, men for det første synes jeg begge suger til seg så mye foundation, og for det andre synes jeg det er lettere å få det fint med fingrene. Er bare litt nysgjerrig, hva bruker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1265229-hva-p%C3%A5f%C3%B8rer-dere-foundation-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også jeg får streker av kosten, men med svamp får jeg liksom ikke dekket det like godt som med fingrene på en måte. Men egentlig så er det litt irriterende å få hendene fulle av foundation, da det ofte sitter ganske godt..

Annonse

AnonymBruker

Jeg har en stick foundation som jeg rett og slett påfører rett på ansiktet, og så jobber inn i huden med en svamp. Avhengig av ønsket resultat fukter jeg innimellom svampen. Med flytende foundation brukte jeg stort sett bare fingrene, synes ofte resultatet ble best sånn.

Anonymkode: 8b3d0...8a2

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Fuktig beautyblender. Kan ikke bruke kost for jeg får bare microeksfoliering selv om jeg eksfolierer i forkant og det ser fælt ut:P Synes også resultatet blir bedre med svamp i forhold til både kost og fingre.

Anonymkode: 8e5c3...73a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...