AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Svigers kommer innom på enkel middag i morgen, jeg tenker å lage thai kyllingsuppe. De blir ikke så lenge, men jeg tenker å servere en kaffekopp og en kake eller dessert etter suppen. En liten time senere stikker bort og svigerinne innom en tur. Tenkte å by på en kaffe og kanskje det samme som svigers har fått etter suppen. Forslag til hva? Kake? Dessert? Hva kan passe både etter suppe og dom selvstendig tilbehør til kaffegjester? (Helt uformelt, ikke noen anledning) Anonymkode: 8efa6...d30
Ullvott Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Jeg ville satset på kake, type enkel å bake. Brownies eller muffins (ikke matmuffins, men cupcakes uten alt stæsjet) kan serveres både etter en suppe og til bror (?, bort) og svigerinne på en kaffekopp. Stemmer mest for brownies, for de kan du pimpe opp med litt vaniljeis eller krem
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Bort = bror 😃 Tiramisu har jeg aldri lagd før. Vet at de fleste liker det, men jeg er ikke så begeistret. Brownies, is og kanskje noen peanøtter er et veldig godt forslag. Takk takk til begge 😃 Anonymkode: 8efa6...d30
onyx Skrevet 22. mars 2019 #5 Skrevet 22. mars 2019 https://www.nrk.no/norge/pascal_-_-norske-foreldre-ma-skjerpe-seg-1.13004131 I den artikkelen med Pascal er det oppskrift på en knallgod sitronkake! Kjempeenkel og veldig frisk og god. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #6 Skrevet 22. mars 2019 Til sånn 'kos uten stor anledning'-kake pleier jeg ofte å lage rullekake. Lettspist, en trenger ikke ta store stykker, og ikke så mektig som kaker ofte kan være. Egner seg ypperlig for frysing, om det skulle bli noe igjen. Fyller med godt syltetøy, har litt krem og bær ved siden av, så den som vil kan spise den mer som bløtkake - eller bare spise bær, om noen foretrekker det det blir også litt friskt og lett, etter å ha spist suppe med mye smak. Anonymkode: d4cce...03d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Skrevet 22. mars 2019 Brownies og is passer kjempefint! Anonymkode: 42259...fec
Ella1 Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 Kjempeenkel og knallgod kake: http://oppskrift.klikk.no/bounty-ruter/6755/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå