AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Jeg bor et sted som er litt tett befolket (mange bor i leilighetene ved siden av), og jeg hører så mange lyder. Lurer på om noen skriker eller synger eller hva det er. Det høres veldig svakt ut, men litt sånn, "uuuæææuu" Jeg klarer ikke å skjønne hvor lydene kommer fra. De er så fjerne, men samtidig høres de, likevel så svakt at jeg ikke vet om jeg kunne få tatt dem på opptak. Jeg lurer nesten på om lydene er ekte eller et produkt av mitt eget hode. Hvordan finne ut hva disse lydene kommer av? Anonymkode: 64ddd...d24
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Blir lydene høyere om du åpner vinduet? Jeg tenker på om det kanskje er katter som jamrer utendørs du hører. Spør folk som besøker deg om de hører de samme lydene. Anonymkode: 5d3f3...daa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Kommer trolig gjennom vannrør, el, ventilasjon, avløpsrør og telekabler. En dårlig bygd blokk med lydbroer i fleng kan høres ordentlig snodig ut. Plutselig hører en hva naboen to etasjer oppe sier på badet, og hvert «plopp» som gjøres i do hos dem som bor over til venstre. Hører du svake «syngende» lyder så er det typisk lyd du hører gjennom et rør eller en kanal. Bare å venne seg til dem så de blir en del av bakgrunnsstøyen. Anonymkode: 22ed6...288 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Takk for svar. Ja, det er nok en logisk forklaring på det hele. Blir bekymret for om noen er i fare, men siden det er så mange leiligheter så finner jeg ikke ut hvor det kommer fra. Mulig det er rørene elns. Ts Anonymkode: 64ddd...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå