Gjest kittkatt Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Hei! Jeg har begynt å plante litt i år, så nå har jeg kommet til chili og basilikum. Skulle egentlig gjerne hatt en bok å loggføre alt i, og innbiller meg at jeg har sett en slik bok tidligere. Er det noen av dere som bruker noe lignende, eller har en annen god måte å holde styr på plantingen og formen på vekstene og alt? Kom gjerne med tips! Jeg er helt grønn på dette.
gohege Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 (endret) Ikke sikkert at den er aktuell, men når jeg googlet "plant diary" så kom denne appen opp: https://www.gardenize.com/nb/ Kanskje verdt et forsøk? Eller har jeg også sett en notatbok til planter før. Jeg tror det var på Søstrene Grene i sommer, så jeg tviler på at den eksisterer lenger.. PS. masse lykke til med plantingen! Jeg er også på leting etter en fin notatbok til å ha vekstene i med tips og triks Endret 22. mars 2019 av gohege
Rumle Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 Sjekk moseplassen.no Der finner du alt mulig av gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå