AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Hei, Jeg har tidligere vært skoleassistent i 40% stilling ved en ungdomsskole (kommunal skole) i 2016. Fikk i timelønn 127kr-,/t i den tiden. Nå i 2019 har jeg fått en ringevikariatstilling som skoleassistent ved barneskole (kommunal skole) i Oslo kommune. Jeg er ufaglært, har kun fullført videregående skole, men går på første året på universitet. Jeg er 22 år gammel. hvor mye skal man tjene i timeslønn som ringevikariat skoleassistent i Oslo kommune når man er ufaglært og 22 år gammel med kun 1 tidligere erfaring som assistent? Anonymkode: f9dbf...0d5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Du skal få lønn etter tariffavtale. Anonymkode: 19f4a...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Det er ganske grei timelønn der, varierer etter hvilken fag du underviser i som vikar. Mest penger å tjene på realfag i ungdomsskolen. Dette er dersom du kun tar enkelttimer/dager. Dersom du får et lengre vikariat får du lønn etter det som heter lærer UGU /uten godkjent utdanning. Her er timelønnen på rundt 180 kr/timen. Enkle vikartimer ligger på 230 og opp til 350 i timen her hvor jeg bor. Anonymkode: f3290...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå