AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Boligen ble lagt ut for et par dager siden, og til nå har 6 stykker lagret annonsen og like mange har sett på den 6 - 10 ganger. Det er godt over 100 som har sett 2 - 5 ganger. Er dette et godt tegn ? Anonymkode: 8abb2...c73
Gjest Juks Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Mange er inne bare for nysgjerrigheten sin skyld. For eksempel naboer. Flere lagrer også boligannonsen pga bilder fra innsiden for tips om hvordan dem selv skal pusse opp i framtiden. At den er blitt lagret og sett av flere er et godt tegn ja, selv om det ikke gir deg noe. Er først når noen tar kontakt at det gir deg noe.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Hvis det er i Oslo er det få, andre steder kan det være mange. Så ikke lett å svare på spørsmålet. Anonymkode: 780c8...8e0 2
_popcorn_ Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Jeg lagrer ofte annonser som jeg skal bruke som inspirasjon til egen oppussing eller innredning, eller som kan være interessant for venner som er på boligjakt. Leiligheter som er tilsvarende min lagrer jeg for å sjekke hvor lenge den ligger ute og/eller om prisen blir senket. Latterlig dårlige annonser kan også bli lagret for å le av senere, eller for å vise venner som skal selges hvordan annonser IKKE bør være. Naboleiligheter som selges lagres, og jeg kikker ofte innom dem for å vise venner om mulige løsninger og slikt når man møtes. Enkelte annonser kan jeg fort være innom 5-10 ganger uten å engang være på jakt etter bolig. Da jeg var på jakt så var det ofte jeg kikket på en annonse, for å så se på den ett par ganger til for å vurdere om jeg skulle på visning og sjekke visningstidspunkt. Da jeg kjøpte så kikket jeg på hundrevis av annonser, lagret drøssevis, mange jeg var innom flere ganger, og veldig få jeg dro på visning på. Så nei, tallene sier egentlig lite. Hvor stor faktisk interesse det er for boligen vil vise seg på visning. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Nå har 12 stykk lagret, og over 230 sett 2 - 5 ganger. Så håper virkelig at ihvertfall 2 - 3 stykker av disse er ekte interessenter. Skal bare et par stykker til for å få en budrunde Anonymkode: 8abb2...c73
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 7 timer siden, Yousername skrev: Har du hatt visning? Hvordan gikk det? Lagringen sto ikke i forhold til fremmøte dessverre. 2 kom på visning ..... Ser at det fortsatt er noen som lagrer, så er nå oppe i 19 stykk, men har senket forventningene i forhold til neste visning. Glad om det kommer noen som vil by, om det nå er en eller flere. Anonymkode: 8abb2...c73
Gjest Raggy Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagringen sto ikke i forhold til fremmøte dessverre. 2 kom på visning ..... Ser at det fortsatt er noen som lagrer, så er nå oppe i 19 stykk, men har senket forventningene i forhold til neste visning. Glad om det kommer noen som vil by, om det nå er en eller flere. Anonymkode: 8abb2...c73 Den lagringen kan du omtrent se bort i fra. Det er oppmøtet på visning som har noe å si. Jeg skal kjøpe å har vært på flere visninger alene i det siste. Ganske ok situasjon for min del men kjip for dere. Folk lar boligene stå i mange mnd for tiden ser jeg. Ingen setter ned pris... Så mulig du må bergene veldig god tid på salget. Spørs hvor du bor
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lagringen sto ikke i forhold til fremmøte dessverre. 2 kom på visning ..... Ser at det fortsatt er noen som lagrer, så er nå oppe i 19 stykk, men har senket forventningene i forhold til neste visning. Glad om det kommer noen som vil by, om det nå er en eller flere. Anonymkode: 8abb2...c73 Siden flere lagrer er boligen attraktiv på ett eller annet vis. Kan det være at prisen er for høy? Andre konkurrerende boliger som velges fremfor din? Anonymkode: 40ba8...2ca
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden flere lagrer er boligen attraktiv på ett eller annet vis. Kan det være at prisen er for høy? Andre konkurrerende boliger som velges fremfor din? Anonymkode: 40ba8...2ca Jeg har lagret boliger i et spesielt område for å lettere følge med på når de selges og hvor fort det skjer. Jeg vil bare følge på markedet siden jeg vil kjøpe bolig der om 1-2 års tid. Anonymkode: b3990...1d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå