Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på rent flertall for Senterpartiet slik at Norge går ut av EØS og Schengen som landforræderen Erna Solberg ønsker, selv hun mener avtalen er dårlig og hun har gått i mot folket som stemte nei til EU 2 ganger. Hun har til og med sagt at folkeavstemninger ikke er gunstig da det er for mye følerier, da sier det seg selv at hun ikke er folkelig og går i mot grunnlovens prinsipper.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/yvom6R/senterpartiet-suser-forbi-frp-paa-ny-maaling (målingen er fra januar 2019)

Hadde det vært valg nå ville den andre siden vunnet, men jeg håper jo egentlig at Senterpartiet går ut av Arbeiderparti samarbeid da de står for to helt forskjellige saker, Senterpartiet burde stå alene som eneste parti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, Pan skrev:

Håper på rent flertall for Senterpartiet slik at Norge går ut av EØS og Schengen som landforræderen Erna Solberg ønsker, selv hun mener avtalen er dårlig og hun har gått i mot folket som stemte nei til EU 2 ganger. Hun har til og med sagt at folkeavstemninger ikke er gunstig da det er for mye følerier, da sier det seg selv at hun ikke er folkelig og går i mot grunnlovens prinsipper.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/yvom6R/senterpartiet-suser-forbi-frp-paa-ny-maaling (målingen er fra januar 2019)

Hadde det vært valg nå ville den andre siden vunnet, men jeg håper jo egentlig at Senterpartiet går ut av Arbeiderparti samarbeid da de står for to helt forskjellige saker, Senterpartiet burde stå alene som eneste parti.

Jepp !   God gammaldags sentrumspolitikk med  SP som hoved, og V og Krf  som støttepartier.

• Liker 2
Skrevet

Jeg stemte SP ved forrige kommunevalg.  Det var fordi det på forhånd var avklart at SP kom til å samarbeide med AP og SV.  Hadde de latt det henge i luften, for så å velge blå eller rød side etter valget, hadde jeg aldri stemt på dem. 

Stemmer på SP også ved dette kommunevalget, men kun dersom jeg vet at de holder seg unna Høyre og FrP. 

Skrevet
12 timer siden, bullehurk skrev:

Jepp !   God gammaldags sentrumspolitikk med  SP som hoved, og V og Krf  som støttepartier.

Desverre tok KrF et veivalg som gjør sentrumsalternativet enda vanskeligere, samtidig bør nok V se seg om etter en ny leder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...