AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Ved sosiale happenings er jeg egentlig veldig sjenert og når folk snakker til meg vet jeg aldri helt hvor jeg skal se eller hvordan kroppsholdningen min skal være. Snakker jeg med ukjente prøver jeg øyenkontakt men oppdager ofte at jeg legger merke til om de viser kløft. Jeg er ikke lesbisk og syns ikke pupper er sexy eller no sånt men tar meg selv i at jeg ofte fanger opp synlig kløft når jeg snakker med fremmede. Kan dette ha noe med at jeg syns hele settingen er ubehagelig? Føler og at de ser jeg ser kløft. Er ikke at jeg stirrer eller noe? Overtenker jeg dette? Nå var det en dame som pratet til meg og jeg hadde øyenkontakt men igjen ble jeg usikker og situasjonen ubehagelig for meg. Så dekket hun til med jakke. Vi var ute håper det var på grunn av kulde. Føler meg så dum og redd hva de tenker om meg Anonymkode: e9766...662
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Jeg tror ærlig talt at jeg sjekker ut kvinner mer enn menn gjør, og jeg er en 100% hetero kvinne! Om en dame har kløft, så må jeg nesten titte. Samme om noen går i tights og har en skikkelig fin rumpe. Det er vel en blanding av nysgjerrighet og misunnelse, og helt normalt. Jeg er også veldig sjenert og sliter med å opprettholde øyekontakt i samtaler. Det jeg pleier å gjøre, er å bytte på mellom å se dem inn i øynene og å se ut i luften eller på gulvet veldig ofte. F.eks. 3 sekunder i øynene, 2 i lufta, 5 sekunder i øynene, 2 på bakken, osv. Anonymkode: 11e0b...cfb 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ærlig talt at jeg sjekker ut kvinner mer enn menn gjør, og jeg er en 100% hetero kvinne! Om en dame har kløft, så må jeg nesten titte. Samme om noen går i tights og har en skikkelig fin rumpe. Det er vel en blanding av nysgjerrighet og misunnelse, og helt normalt. Jeg er også veldig sjenert og sliter med å opprettholde øyekontakt i samtaler. Det jeg pleier å gjøre, er å bytte på mellom å se dem inn i øynene og å se ut i luften eller på gulvet veldig ofte. F.eks. 3 sekunder i øynene, 2 i lufta, 5 sekunder i øynene, 2 på bakken, osv. Anonymkode: 11e0b...cfb Tusen takk for svar. Føler meg så rar og er ubehagelig. Blir så fokusert på å ikke se kløften og tenker se i bakken se i luften og får ikke med meg alt som blir sagt. Godt jeg ikke er alene må barre øve på dette Anonymkode: e9766...662 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Et tips er å se på nesen. De merker ikke forskjell om du ser i øynene eller på nesen 😉 Anonymkode: 0b452...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 De fleste vil finne det ubehagelig om du sitter på kløften deres 😲 Anonymkode: 0862e...4d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå