Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja har en tattovering jeg angrer grenseløst på, det hemmer meg i hverdagen føler meg ikke fin i noe lenger fordi den er såppas synlig. det er ikke lenge siden jeg tok den å jeg kjenner jeg bare angrer å det vrir seg inni meg. tok den som en coverup som var mindre å jeg er så dum som tok coverup men fikk kommentarer på den lille så ville fjerne den fortest mulig men nå angrer jeg sårt på at jeg gjorde det :( å det er ikke meg føler meg skitten, har 2 andre tattoveringer å planlegger fler, så jeg hater ikke tattoveringer generelt

angående laser vil jeg høre om folk har erfaring, for vil være helt sikkert på jeg gjør noe risikofritt om jeg våger å gå inn i det, for å tanken på å leve med denne tattoveringen tar knekken på meg, har søkt en del steder på nettet men føler jeg finner ikke noe skikkelig svar

noen spm jeg lurer på om du har gjort det er hvor gjorde du det? hva var din opplevelse av det? hvordan så tattoveringen din ut, å hvordan ser den ut nå? er det arr  eller helt fjernet også hvilken hudfarge har du?(det har noe å si om hvordan pigmentene i huden ser ut etterpå)  å hvor gammel var tattoveringen din?

Det som skremmer meg mest er ikke smerten, eller at jeg kan få "arr" , for helt ærligvil heller ha arr enn svart blekk. hr hørt lasern sprenger partiklene så vil de sette seg  i lymfekjertlene, som kan utvikle kreft. synes det er skremmende

Anonymkode: 00880...06e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt pris på svar :)

AnonymBruker
Skrevet

.....:(

Skrevet

Jeg har gjort dette. Jeg hadde en helt svart, ca 10 år gammel tatovering. Jeg husker ikke antall behandlinger jeg fikk, men tror det var rundt 7-8. Jeg har fortsatt er lysere felt på huden med samme form som tatoveringen, men det er kun synlig om du vet hva du skal se etter. Det var ganske synlig rett etter at jeg var ferdig med behandlingene, så jeg er glad det bedret seg i løpet av et par år.

Jeg har forresten typisk nordisk lys hud.

Det kostet en del, men jeg angret ikke et sekund 🙂

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, nattsvermer skrev:

Jeg har gjort dette. Jeg hadde en helt svart, ca 10 år gammel tatovering. Jeg husker ikke antall behandlinger jeg fikk, men tror det var rundt 7-8. Jeg har fortsatt er lysere felt på huden med samme form som tatoveringen, men det er kun synlig om du vet hva du skal se etter. Det var ganske synlig rett etter at jeg var ferdig med behandlingene, så jeg er glad det bedret seg i løpet av et par år.

Jeg har forresten typisk nordisk lys hud.

Det kostet en del, men jeg angret ikke et sekund 🙂

Tusentakk for svar!! okei ja for min er jo ganske så ny men har både hørt det er lettere å fjerne om den er ny men også om den er gamlere siden kroppen er allerede i en fjerningsprosess

er du redd for bivirkninger i ettertid?

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusentakk for svar!! okei ja for min er jo ganske så ny men har både hørt det er lettere å fjerne om den er ny men også om den er gamlere siden kroppen er allerede i en fjerningsprosess

er du redd for bivirkninger i ettertid?

Ikke redd, det gidder jeg ikke 🙂 Så vidt jeg vet finnes det ikke noe særlig dokumentasjon om det er fare for å utvikle kreft eller ikke enda

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, nattsvermer skrev:

Ikke redd, det gidder jeg ikke 🙂 Så vidt jeg vet finnes det ikke noe særlig dokumentasjon om det er fare for å utvikle kreft eller ikke enda

er det lenge siden du fjernet den?

AnonymBruker
Skrevet

Har også fjernet og det gikk bra. Den var sort som visstnok er enklest å fjerne og var gammel og falmet. Huden er like fin etterpå. Mangler heller ikke pigment der. 

Anonymkode: 36572...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar dere disse stygge tattissene da?

Det er jo så sykt heslig med tatovering.

Anonymkode: 57c25...97a

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

er det lenge siden du fjernet den?

Hmm... Tror det er ca 3 år

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt laser, på flere.
Ene er så og si helt borte, ingen som legger merke til den med mindre jeg sier det har vært noe der.
De andre har blitt cover-up etter hvert.
Jeg syns laser var møkkavondt, og siden planen var å få noe annet der etter hvert så dempet jeg heller bare tatoveringen,
og gikk på med litt mørkere farger.

Anonymkode: d08c5...ff4

AnonymBruker
Skrevet
På 23.3.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar dere disse stygge tattissene da?

Det er jo så sykt heslig med tatovering.

Anonymkode: 57c25...97a

Fordi alle er forskjellig, liker å pynte seg forskjellig. noen liker gul, noen liker blå best. noen har tattoveringer å noen ikke. fordi man liker forskjellig.. det var da vel ikke så vanskelig å tenke seg frem til eller hadde du bare ekstrem trang til å uttrykke ditt hat ovenfor dem? for vel, du oppnådde ikke noe dessverre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...