AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Men jeg gjør så mye feil. Er ei godt voksen dame som er veldig distré.. Bruker ikke det som en unnskyldning, for jeg vet jeg må jobbe med det hver gang jeg opplever en feil jeg har gjort. For at det ikke skal skje igjen.. Jeg har klatret fort i jobben min. Har fått mye ansvar veldig fort pga all innsatsen jeg har vist fra starten, og nå er jeg bare redd at de skal tenke «trodde hun var flinkere enn dette» Går så rett i kjelleren når det er jeg som har gjort noe galt.. Og føler at jeg ødelegger for kollegene mine.. Jeg kan glemme å notere opp viktige ting som gjør at det kan bli mer tungvint for andre som må rydde opp etter meg. Prøver virkelig å lære av feilene. Rette opp, og være uhyre nøye neste gang. Det går bare så ekstremt inn på meg. Jeg er rask til å rekke opp hånden for å si ifra at det er jeg som har «glemt» «oversett» osv, og viser at jeg er flau. Men ikke noe utover det. Vil jo ikke at folk skal syns synd på meg heller for at jeg selv driter på draget... Måtte bare få ventilert dette. Redd for å få noe trang til å ventilere til sjefen å bare gjør henne oppgitt over sutring... Anonymkode: 268a0...f81
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Jeg syns du høres flink ut jeg! Det er ikke mange som bryr seg om at de gjør feil, og hvertfall ikke gidder å rette det opp igjen. Du lærer så lenge du lever. Anonymkode: 39134...373 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du høres flink ut jeg! Det er ikke mange som bryr seg om at de gjør feil, og hvertfall ikke gidder å rette det opp igjen. Du lærer så lenge du lever. Anonymkode: 39134...373 Tusen takk ❤️ Det varmet veldig ☺️ Det er helt sant. Trives så godt at jeg håper jeg får kommet mest mulig inn i rutinene sånn at det blir minst mulig feil 🙊 ts Anonymkode: 268a0...f81 1
vintage Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Er det kort tid siden du fikk mer ansvar? I så fall så er det ikke unormalt å føle som du gjør, da går det seg til. For meg så høres det ut som du er fryktelig streng mot deg selv, for du høres helt normal ut. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #5 Skrevet 22. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk ❤️ Det varmet veldig ☺️ Det er helt sant. Trives så godt at jeg håper jeg får kommet mest mulig inn i rutinene sånn at det blir minst mulig feil 🙊 ts Anonymkode: 268a0...f81 For å si det sånn, så er jeg 24 og ny i jobb, rett fra utdanning. Jeg gjør MASSE feil. Jeg forventer å gjøre feil, og jeg tar lærdom av det. Samme hva og hvor mye det får irritere mine kolleger. Ikke vær så streng mot deg selv. Anonymkode: 39134...373 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #6 Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, vintage skrev: Er det kort tid siden du fikk mer ansvar? I så fall så er det ikke unormalt å føle som du gjør, da går det seg til. For meg så høres det ut som du er fryktelig streng mot deg selv, for du høres helt normal ut. Har bare vært der i noen mnd. Og fikk ansvaret for en mnd siden. Det gjør så godt med sånne betryggende ord selvom jeg ikke aner hvem dere er ☺️ Ts Anonymkode: 268a0...f81 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Skrevet 22. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn, så er jeg 24 og ny i jobb, rett fra utdanning. Jeg gjør MASSE feil. Jeg forventer å gjøre feil, og jeg tar lærdom av det. Samme hva og hvor mye det får irritere mine kolleger. Ikke vær så streng mot deg selv. Anonymkode: 39134...373 Godt å høre at du har den roen Skal la meg smitte litt av deg ☺️ Ts Anonymkode: 268a0...f81
vintage Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har bare vært der i noen mnd. Og fikk ansvaret for en mnd siden. Det gjør så godt med sånne betryggende ord selvom jeg ikke aner hvem dere er ☺️ Ts Anonymkode: 268a0...f81 Da kan du bare slappe av. Det går seg til. Tenk at det er en grunn til at du er der du er selv om du ikke ser det selv enda. - og du; ikke vær så selvkritisk, alle normale folk surrer og glemmer litt 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #9 Skrevet 22. mars 2019 17 minutter siden, vintage skrev: Da kan du bare slappe av. Det går seg til. Tenk at det er en grunn til at du er der du er selv om du ikke ser det selv enda. - og du; ikke vær så selvkritisk, alle normale folk surrer og glemmer litt Da skal jeg ta noen ekstra pust neste gang jeg har lyst til å klandre meg selv for hardt ☺️ Takk for gode ord Anonymkode: 268a0...f81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå