Gå til innhold

Antall soverom på antall barn - dere som leier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi leier, og må gjøre dette noen år til foe å få betalt ned litt mer gjeld.

Utfordringen er at det å finne leie-objekter som passer i antall soverom er relativt komplisert og vi MÅ flytte innen si ett halvt år da boligen vi bor i skal selges.

Vi har 5 barn til sammen, alle bor hos oss 50% uten om en som er hos oss annenhver helg.

Alt vi finner av boliger er 3 soverom, som i prinsippet er ett for lite - de to eldste har sagt de kan dele, og minstemann kan dele med datteren min de helgene han er her.

Mellomste må ha eget rom, han har en autismediagnose og stort behov for ro.

Også er det oss da.. vi HAR leid hus med 2 soverom, da hadde vi sengen vår i stuen. Da bodde i tillegg ungene mine på fulltid, så det går jo men er ingen drømmesituasjon.

De eldste begynner bli så store sy de både snart er på tur ut, men de har også fått kjærester som gjør det litt vanskelig med å

dele rom..

Jeg ser jo at vi nok må godta 3 soverom skal vi få noe i området vi må flytte til grunnet skole, men det er denne praktiske biten da.. 

Hvordan bor andre som må leie?

Anonymkode: 100b1...f34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i lignende situasjon, må flytte innen Juni pga samlivsbrudd. Har 3 barn fast, men i den prisklassen jeg ser for meg å klare finner jeg bare leiligheter med maks 2 soverom. Tenker at det må gå. To må dele rom og minsten får sove inne hos meg. 

Anonymkode: 49472...8aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier et hus med 4 soverom. Har 3 barn.

Anonymkode: 72403...e2e

AnonymBruker
Skrevet

De som leier hos oss har to soverom, 2 voksne og 2 barn. Men nå venter de nummer 3. Klarer knapt å betale husleien...

Anonymkode: 0c08a...2bc

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som leier hos oss har to soverom, 2 voksne og 2 barn. Men nå venter de nummer 3. Klarer knapt å betale husleien...

Anonymkode: 0c08a...2bc

Hva har DET med saken å gjøre? 

Jeg har null problem med å betale husleien min jeg, og vi betaler DYRT der vi bor nå. Poenget her var antall rom..

ts

Anonymkode: 100b1...f34

• Liker 1
Skrevet

De jeg kjenner bo relativt trangt i forhold til antall barn. 5 barn (3 fulltid og 2 50/50), 2 voksne på 3 soverom. 2 barn og 1 voksen på 2 soverom. Sånne situasjoner. :) Det er dessverre veldig vanlig, men noen ganger så er man heldig og finner den perfekte boligen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...