AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Hvis jeg har reiseforsikring i gjensidige, dekker de skade på bil hvis man er ute for en ulykke da? (I og med at du er utenfor hjemmet)? Noen som vet? Vil det i prinsipp si at jeg kan ha ansvarsforsikring+reiseforsikring? Som da vil regnes som «kasko»? Anonymkode: 95256...99c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Nei, reiseforsikring dekker ikke skade på bil. Anonymkode: bdc3c...243 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 På 22.3.2019 den 9.58, AnonymBruker skrev: Hvis jeg har reiseforsikring i gjensidige, dekker de skade på bil hvis man er ute for en ulykke da? (I og med at du er utenfor hjemmet)? Noen som vet? Vil det i prinsipp si at jeg kan ha ansvarsforsikring+reiseforsikring? Som da vil regnes som «kasko»? Anonymkode: 95256...99c Bilforsikring er nødvendig for eier av bilen å ha. Om du i tillegg får noen utbetaling fra reiseforsikringen ved en eventuell ulykke kommer helt an på ulykkens art og skaden personen pådrar seg. Med andre ord, det finnes ikke muligmå forhåndsavklare en situasjon om hva som kan skje....med mindre man hevder å være synsk da. Anonymkode: 4fe5c...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Hvorfor leser du ikke vilkårene, eller tar en telefon til forsikringsselskapet om det du lurer på ? Hvorfor spør du her ? Anonymkode: 7a88d...be8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå