AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #41 Skrevet 23. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: En biffmiddag trenger heller ikke være dyr! De fleste butikker har en pakke billig biff til 25-30 kr. Kjøp en søtpotet og kutt den opp for å lage fries. Jeg synes det er kjempegodt å ha olivenolje og rosmarin over. Kjøp f.eks fryst asparges (15-20 kr for 400 g), kok ønsket mengde. Jeg synes i alle fall at jeg kan lage mange gode og varierte middager som blir maks 50 kr per middag. Jeg bruker maks 100 kr på mat hver dag. Anonymkode: e9301...74c Blander du begrepene nå? Du snakker om asparges, men mener aspargesbønner? Det er to helt forskjellige ting, Du sier biff, men mener biffstimler? En pakke biffstrimler hos f.eks. Rema koster 63 kr, ikke 25-30 kr., Så hvor i all verden får du til biff med asparges for en 50-lapp? Anonymkode: 85385...fd7 1
Nuttery Skrevet 23. mars 2019 #42 Skrevet 23. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blander du begrepene nå? Du snakker om asparges, men mener aspargesbønner? Det er to helt forskjellige ting, Du sier biff, men mener biffstimler? En pakke biffstrimler hos f.eks. Rema koster 63 kr, ikke 25-30 kr., Så hvor i all verden får du til biff med asparges for en 50-lapp? Anonymkode: 85385...fd7 Blant annet Kiwi og Rema har vel biff for 30 kroner eller noe sånt. Asparges får du billig hvis det er på tilbud, evt om du handler i innvandrerbutikker. (Ikke jeg som skrev det forrige innlegget)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #43 Skrevet 23. mars 2019 Ang. biff og asparges, så er det planen her for i morgen, og jeg har konkrete priser: Kiwi selger 250 g asparges for 20 kr (Rema hadde samme tilbud forrige uke), og Extra har 150g entrecote til 21,20 (fast pris). Jeg skal ha potetmos til, det blir en god og akseptabelt rimelig søndagsmiddag. Aspargesbønner er noe helt annet (men riktig tilberedt smaker de litt likt asparges), de har Bunnpris tilbud på akkurat nå, 10 kr for 300 gram, i frysedisken. Anonymkode: 02bdd...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå