Gå til innhold

Hvordan få noen til å like en? Flørte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Nå har jeg vært ute av datinggamet en stund, etter å ha hatt kjæreste i flere år. Har gått gjennom et tøft brudd, men har endelig sett lyset i tunellen. Nå har det seg sånn at jeg har begynt å interessere meg litt for en fyr. Kjenner han nesten ikke, men jeg skal på fest hvor han også er snart. Det jeg lurer på er, hva kan jeg gjøre for å bedre sjansen for å gjøre han interessert? Jeg er såå dårlig på "flørting", og har egentlig aldri trengt å" flørte" noe, så dette blir helt nytt.. 

Jeg vet ikke om han er interessert at all tilbake, og i såfall er det fult mulilg han bare er ute etter et hook. Likevel føler jeg at jeg skal gi det et forsøk på å få han interessert i noe mer. Sist jeg så han snakket vi litt. Jeg satt og fiklet med noe som han la bort, også satt han og fiklet med hendene mine i et par minutter i stedet. Han lente seg på en måte også fremover når vi snakket sammen, men det kan ha vært fordi han ikke hørte meg godt nok. 

Håper noen kan komme med noen gode tips, for dette er jeg dårlig på!

Anonymkode: 67dc0...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du trenger ikke si noe spesielt, bare stå litt inntil, vær veldig blid, smil og le osv. Menn elsker damer som er blid. Ikke sitt og fikle med ting, da fremstår du som nervøs og kanskje lukket. 

Anonymkode: ac577...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si noe spesielt, bare stå litt inntil, vær veldig blid, smil og le osv. Menn elsker damer som er blid. Ikke sitt og fikle med ting, da fremstår du som nervøs og kanskje lukket. 

Ts her. Haha, ja den fiklingen er en litt dårlig uvane. Jeg er egentlig ganske innadvent av meg. Også hadde jeg ikke egentlig begynt å interessere meg for han enda, var mer i mine egne tanker mens jeg var på fest med noen venner (og han var en av de som var der). MEN ååhh det var så koselig da han holdt på med hendene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri skjønt meg på flørting og aner ikke hvordan man gjør det. Hadde blitt veldig kleint for meg å flørte. Jeg prater normalt med den jeg eventuelt liker og bare er meg selv egentlig, pleier å funke det. Jeg tror aldri jeg har sett noen flørte heller, føler det var noe man gjorde på barneskolen. 

Anonymkode: 5c1d0...ed8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt meg på flørting og aner ikke hvordan man gjør det. Hadde blitt veldig kleint for meg å flørte. Jeg prater normalt med den jeg eventuelt liker og bare er meg selv egentlig, pleier å funke det. Jeg tror aldri jeg har sett noen flørte heller, føler det var noe man gjorde på barneskolen. 

Det høres ut som om at du ikke vet hva flørting er. Du har garantert sett en mann f.eks ta lett på låret til en dame. Det er flørting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om at du ikke vet hva flørting er. Du har garantert sett en mann f.eks ta lett på låret til en dame. Det er flørting. 

Okey, da har jeg vel blitt flørtet med, men jeg gjør ikke sånne ting selv om ikke jeg liksom holder på med personen. For meg sitter det langt inne, men har allikevel fått de jeg vil ha da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt meg på flørting og aner ikke hvordan man gjør det. Hadde blitt veldig kleint for meg å flørte. Jeg prater normalt med den jeg eventuelt liker og bare er meg selv egentlig, pleier å funke det. 

Ts. Dette er litt mitt problem og. Jeg synes det er forferdelig kleint, og er redd for å bli avvist. Tidligere har jeg bare snakket med folk og vært meg selv, og etterpå innsett at de jeg har snakket med har oppført seg litt rart og at de kanskje egentlig var interesserte. Jeg er såå dårlig på å skjønne sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Nå har jeg vært ute av datinggamet en stund, etter å ha hatt kjæreste i flere år. Har gått gjennom et tøft brudd, men har endelig sett lyset i tunellen. Nå har det seg sånn at jeg har begynt å interessere meg litt for en fyr. Kjenner han nesten ikke, men jeg skal på fest hvor han også er snart. Det jeg lurer på er, hva kan jeg gjøre for å bedre sjansen for å gjøre han interessert? Jeg er såå dårlig på "flørting", og har egentlig aldri trengt å" flørte" noe, så dette blir helt nytt.. 

Jeg vet ikke om han er interessert at all tilbake, og i såfall er det fult mulilg han bare er ute etter et hook. Likevel føler jeg at jeg skal gi det et forsøk på å få han interessert i noe mer. Sist jeg så han snakket vi litt. Jeg satt og fiklet med noe som han la bort, også satt han og fiklet med hendene mine i et par minutter i stedet. Han lente seg på en måte også fremover når vi snakket sammen, men det kan ha vært fordi han ikke hørte meg godt nok. 

Håper noen kan komme med noen gode tips, for dette er jeg dårlig på!

Det alle gjør selvfølgelig. 

De bestemmer seg for at du liker dem og da må du like dem. 

Og jeg lurer alltid på når jeg sa det var greit. 

Noen liker inngå avtaler basert på løst grunnlag, uten dokumenter eller bevis. Vi andre trenger litt mer håndfaste bevis. 

Anonymkode: a2bf6...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Dette er litt mitt problem og. Jeg synes det er forferdelig kleint, og er redd for å bli avvist. Tidligere har jeg bare snakket med folk og vært meg selv, og etterpå innsett at de jeg har snakket med har oppført seg litt rart og at de kanskje egentlig var interesserte. Jeg er såå dårlig på å skjønne sånt. 

Ja.. når jeg tenker meg godt om, så tror jeg kanskje at jeg pleier å være ganske ironisk og humoristisk med de jeg liker, men det kommer naturlig helt av seg selv, men jeg begynner automatisk å tulle mye med dem, aldri tenkt over det før nå, men det er kanskje min form for flørting da 🤔 det fører ihvertfall til latter og en god tone også forplanter det seg vidre 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det alle gjør selvfølgelig. 

De bestemmer seg for at du liker dem og da må du like dem. 

Og jeg lurer alltid på når jeg sa det var greit. 

Noen liker inngå avtaler basert på løst grunnlag, uten dokumenter eller bevis. Vi andre trenger litt mer håndfaste bevis. 

Anonymkode: a2bf6...54e

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær blid og hyggelig, spør han om personlige ting for å vise interesse for å bli kjent, men ikke la det bli et intervju. Hvis han fortsetter å prate med deg og ikke bare går videre, kan du ta litt på han tilfeldig i samtalen og se hvordan han reagerer. Tar han på deg? Prøver han å bli kjent med deg også? Er tonen god, tuller dere med hverandre? Hvis ja til alt, så kan det være interesse der. Hold blikket hans litt også når dere ikke snakker. Vet det er vanskelig når man er introvert, men prøv noen sekunder. Det viser at du er ute etter mer enn vennskap. Lykke til! :)

Endret av McMary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, McMary skrev:

Vær blid og hyggelig, spør han om personlige ting for å vise interesse for å bli kjent, men ikke la det bli et intervju. Hvis han fortsetter å prate med deg og ikke bare går videre, kan du ta litt på han tilfeldig i samtalen og se hvordan han reagerer. Tar han på deg? Prøver han å bli kjent med deg også? Er tonen god, tuller dere med hverandre? Hvis ja til alt, så kan det være interesse der. Hold blikket hans litt også når dere ikke snakker. Vet det er vanskelig når man er introvert, men prøv noen sekunder. Det viser at du er ute etter mer enn vennskap. Lykke til! :)

Tusen takk for godt svar! skal prøve å tenke på dette :) Herregud, jeg gruer meg så ille! Er så redd for å dumme meg ut. Eller at han plutselig er totalt avvisende nestegang. Føler meg som en ungdomsskolejente igjen.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utstråling! Smil, øyekontakt og riktig kroppsbeherskelse.

Hilsen mann

Anonymkode: 547f7...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utstråling! Smil, øyekontakt og riktig kroppsbeherskelse.

Hilsen mann

Anonymkode: 547f7...ba8

Hva legger du i riktig kroppsbeherskelse? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere tips?

Nei, vær deg selv 100%, ikke gjør deg til noe du ikke er til vanlig.

Liker han deg ikke slik, så liker han deg heller ikke hvis dere hadde blitt sammen og du hadde latet som noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
11 timer siden, Ardenus skrev:

Nei, vær deg selv 100%, ikke gjør deg til noe du ikke er til vanlig.

Liker han deg ikke slik, så liker han deg heller ikke hvis dere hadde blitt sammen og du hadde latet som noe annet.

Jo takk for det. Hadde ikke tenkt å være noen andre enn meg selv, men er greit å kunne noen tips uansett, siden dette med å få folk til å falle for meg ikke kommer helt naturlig akkurat

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ugh jeg gruer meg så ille. Bygger opp så mye håp når jeg egentlig vet at det aldri kommer til å bli noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, update.. det fikk til helvette. Snakket litt med han og følte vi fikk mye øyekontakt. Han smilte til meg en del og blunket til meg en gang, men fuck me.. det ble bare katastrofe. Jeg får ikke til dette. Og nå vet jeg ikke når jeg ser han nestegang

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, update.. det fikk til helvette. Snakket litt med han og følte vi fikk mye øyekontakt. Han smilte til meg en del og blunket til meg en gang, men fuck me.. det ble bare katastrofe. Jeg får ikke til dette. Og nå vet jeg ikke når jeg ser han nestegang

Hvorfor katastrofe? Det hørtes jo ut som dere hadde litt kontakt, og nå skjønte han kanskje at du var litt interessert og det kan gjøre han interessert. Legge han til på facebook kanskje? Sende en melding om du vil være litt offensiv, selv om det ikke virker som du trives så godt i den rollen. Hvis han er veldig interessert tar han kanskje kontakt med deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...