GjestSiden2006 Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Dette er helt nytt for meg, at man har flere lokasjoner å velge mellom, på dette flotte museet. https://norskfolkemuseum.no/giftdeg For en opplevelse for livet. Kunne du tenkt deg noen av disse? Jeg giftet meg i 2014, og da var ikke rådhuset i Oslo åpent for å gifte seg, husker jeg var så lei meg for det. Det var en prøveperiode der i 2013, og så ble det stopp, før det noen år etter ble åpnet opp for å gifte seg i rådhuset. Men å gifte seg på norsk folkemuseum a gitt, stas!
SPOCA Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 (endret) Det har jo vært en mulighet lenge det. Eksen og jeg lurte kanskje på å gifte oss der i 2011 (og jeg sjekket vel muligheten rundt 2009), så det har vært mulig noen år det altså. Godt mulig jeg kunne tenkt meg det, men samboer og jeg har valgt et annet sted. Endret 22. mars 2019 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Har det vært stengt for det? Det var et av stedene vi så på i 2015 Anonymkode: 9d3bd...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå