AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg sliter med skuldre som ramler fremover og blir hengende i fremkant, og derav en rygg som følger litt etter. Altså, en dårlig holdning. Retter meg opp når jeg blir oppmerksom på det, men i det daglige er jeg dessverre ikke det, og merker det ikke før det er for sent, og kroppen begynner å verke. Det beste er selvfølgelig å jobbe med holdningen, men har noen erfaringer med disse holdningsvestene, som et hjelpemiddel? Anonymkode: 52d23...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg har nettopp kjøpt en slik, for jeg mener at å bruke en, kan være en del av det å jobbe med holdningen. Vesten minner meg på at jeg har feil stilling, så jeg retter meg opp, det hindrer meg i å strekke meg for mye/lenge i "feil" retning. Spent på svar du får, så jeg følger. Anonymkode: 362aa...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Del Skrevet 22. mars 2019 Har ikke prøvd selv, men mistenker at som med så mye annet så er dette bare bortkasta penger. Det finnes desverre ingen snarveier. Jeg har elendig holdning selv, og prøver å være bevisst å rette meg opp. Det er tungt. Anonymkode: e43a9...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 22. mars 2019 #4 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg ville heller kjøpt strikk og jobbet med å styrke muskulaturen i ryggen. Søk på nettet for øvelser. Er ikke så mye som skal til for å merke bedring. Rygg og core. Lag et program som er oppnåelig for deg å følge. Om det kun er roing 20x3. Viktig å starte med noe man orker å følge opp. Så kan du gjøre mer trening etterhvert..hvis du vil 👍. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 22. mars 2019 #5 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg kjøpte en holdningsvest med store forhåpninger. Synes vesten er ubehagelig å ha på, gnager mot skuldrene og gjør at jeg er anspent. Virket mot sin hensikt, og ble lagt langt innpå boden etterpå. Støtter det Sensi skriver ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #6 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg har prøvd maaaange uten egentlig å bli overbevist. Men så fikk jeg snusen i denne https://www.rehaboteket.no/rygg/holdningsbandasje-bedre-holdning-svart?gclid=Cj0KCQjwj9LkBRDnARIsAGQ-hUfaEQjwaT0KPSZvVsEU15qZDNUOLlRKVdSyi9FsikStD8Vy0TqydFIaAtNxEALw_wcB Brukt den i snart 6 mnd og veldig fornøyd. Men den kan gnage litt under armene så ta den over en t-shirt. Anonymkode: ac086...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå