Gå til innhold

Hvilken av disse butikken har de beste bhene? (Cubus, Lindex, hm.)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor handler du bh og hva slags bh?

Anonymkode: 83df4...056

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor handler du bh og hva slags bh?

Anonymkode: 83df4...056

Hverken Cubus, Lindex eller HM har brukbare bher. 

Handler i utsøkte lingeriebutikker med spesialkompetanse  inn og utland. Billigmerker er hverken holdbare eller har skikkelig passform.

Anonymkode: 41f63...9b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to BH’er fra Cubus jeg kjøpte i 2012 som er i daglig bruk. Mine absolutte favoritter, bruker omtrent aldri de andre. 

Men jeg har liten B cup og trenger ikke mye støtte, bare litt padding. 😊

Anonymkode: 4bf8d...0db

• Liker 1
Skrevet

Bruker stort sett bare bh'er fra Triumph, de har en fasong som passer meg bra, og har grei pris. Bruker C/D- cup alt ettersom. Lindex fører Triumph, ellers synes jeg de (Lindex, altså) har de beste bh'ene av eget merke. 

Skrevet

Handler på Cubus, bare der jeg finner 70D. Tydeligvis en uvanlig størrelse? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Radon skrev:

Handler på Cubus, bare der jeg finner 70D. Tydeligvis en uvanlig størrelse? :vetikke:

Lindex har flere modeller i den str.

Anonymkode: 1b702...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Handlet mest på lindex, stort utvalg i modeller og str, de mangler dog 60 og 65 omkrets og større cuper en f hsr jeg sett og hørt fra andre. Får også veldig god hjelp om jeg trenger deg, de både måler og hjelper til med tilpasning :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker 80F og trives med enkelte modeller fra lindex, men spesielt holdbare er de ikke. 

Anonymkode: 0f8e5...639

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Radon skrev:

Samme som jeg bruker. Synes bh ene på Cubus er kjempefine og at de ikke er holdbare stemmer virkelig ikke. Jeg har flere fra Cubus jeg har hatt i mange år, og de har holdt seg bra. 

Anonymkode: fc191...47e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med Ella m sin kolleksjon fra Lindex. De er litt dyrere, men er til gjengjeld mer komfortable og varer lenger. Jeg bruker bare 75A/70B så jeg trenger ikke masse støtte.

Anonymkode: 01ff3...c34

Skrevet

Ingen av kjedebutikkene har min størrelse, men jeg har likevel inntrykk av at Lindex har den beste kvaliteten. 

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lindex har flere modeller i den str.

Takk, da skal jeg sjekk det ut! Er en stund siden jeg var på Lindex så de fortjener nok en ny sjanse. 

Skrevet

Har BHer fra både Cubus, Lindex og H&M.  Kvaliteten er ok men foretrekker BHer fra Triumph.

AnonymBruker
Skrevet

Lindex sine t-skjorte-bh'er uten spiler er helt fantastiske! så fine på , og behagelige! selv i D-cup.

Anonymkode: e76f6...660

• Liker 1
Skrevet

Lindex har BHer som funker. De sitter bra, ser bra ut, gir bra støtte. Koster det samme som hos HM, og er milevis unna i kvalitet. @Radon; Lindex har 70D, jeg handler den størrelsen der "hele tida". :) 

Skrevet (endret)

Har i grunn ikke prøvd sånn veldig mange, men de jeg bruker mest er de med blonde fra cubus som koster 179 eller noe :) Synes de er behagelige nok(til å være bh) og at de ser bra ut. Men bør kanskje sjekke ut lindex! Ser forresten at de har 2 for 249 på cubus nå, om flere enn meg vurderer å slå til! 

Endret av pessimistisk
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, hvor en handler har jo mindre betydning enn hvilket merke en velger?

Så vidt jeg vet, så finnes det tildels samme merke på Cubus, Lindex og endatil egne undertøysbutikker her til lands. Kjøper du Triumph er det underordna hvor den er kjøpt, da kan en like gjerne velge hvor det er billigst. Sparkjøp for den del. 

Anonymkode: d5ba0...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper på Lindex. Bruker uten spiler og mange steder er det elendig utvalg av disse. 

Anonymkode: 30c9c...755

Skrevet

Kjøper på cubus. Har prøvd fra H&M, Lindex og kappahl, men ingen passer sånn som de fra cubus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...