Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo;) 

Hva gjør dere for å se ut som dere gjør? 

Før pleide jeg å ta brasiliansk en gang i mnd, ansiktsmasker et par ganger i uken og farget bryna. Sminket meg også. 

Nå som jeg har barn, skjærer jeg opp unionen en gang i kvartalet, og bruker høvel istedet. 

Synes jeg kunne sett bedre ut, men har mistet grepet. Klarer ikke sminke meg lengre, ser ut som en fjortis. Neglakk får jeg migrene av, parfyme tåler jeg ikke, ringer og annen pynt takler jeg ikke, farge håret er jeg ferdig med... 

Tips??

Anonymkode: cd8f4...69f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et smil☺️

Anonymkode: 18a1d...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da får du omfavne den naturlige skjønnheten som du gjør nå. Hvis ikke så må du starte opp det opplegget ditt igjen. Ingen gratis vei ut. Jeg må gre meg, vaske meg i ansiktet to dager daglig, bruke masker, lakke neglene og hele shiten du nevner der. Det får meg til å føle fresh uten alt det der så føler jeg meg fettete og ekkel. Kanskje bruke økologiske produkter, hvis du ikke tåler parfyme?

Anonymkode: 7f3ce...211

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

istedenfor neglelakk kan du gå til neglesalong å få gel-neglelakk. Varer mye lenger, ser bedre ut og slipper lukta :) eneste ulempen er at det er dyrt. 

Ellers er aliminiumsklorid istedenfor deodorant effektivt for å hindre svette. 

Klipp håpret i en fasong som passer ansiktet ditt som ikke er krevende å stelle. 

Smil

Napp bryna

Permanent sminke om du liker det, er dyrt da

botox og slikt

osv osv
Du må se hva du har tid, råd, ork og villighet til å gjøre. 

Anonymkode: 7e6e9...086

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg egentlig finest når jeg utstråler noe. Når jeg har overskudd til å være noe for noen andre. Dvs når jeg er uthvilt,  har energi og er i godt humør. Når jeg er i form (fysisk og psykisk), har energi, sover godt og har lite bekymringer er jeg på mitt «fineste”. 

Når det kommer til eksteriøret føler jeg meg fin når jeg kler meg i noe jeg føler meg vel i og er moderat sminket. 

Anonymkode: ff58d...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er faktisk akkurat fin nok som du er, så lenge du er ren.

Anonymkode: 3a637...d11

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann, og jeg elsker nydusja og usminka piker med et pent smil og mye selvtillit. Men så jeg relativt sær da!

Gjør ikke mer enn du selv er komfortabel med.

Anonymkode: e307a...d1c

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da får du omfavne den naturlige skjønnheten som du gjør nå. Hvis ikke så må du starte opp det opplegget ditt igjen. Ingen gratis vei ut. Jeg må gre meg, vaske meg i ansiktet to dager daglig, bruke masker, lakke neglene og hele shiten du nevner der. Det får meg til å føle fresh uten alt det der så føler jeg meg fettete og ekkel. Kanskje bruke økologiske produkter, hvis du ikke tåler parfyme?

Anonymkode: 7f3ce...211

Herlig:) kan jo gjøre litt mer ut av meg. Ansiktsmasker er fantastisk..kanskje dedikere litt mer tid til slik? Jeg formulerte meg feil, jeg tåler sikkert parfyme, men jeg tenker på sånn duftparfyme, hvis jeg bruker det får jeg vondt i hodet og får hetetokter.. vanlig såpe og Shampo med digg lukt går helt fint:) 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

istedenfor neglelakk kan du gå til neglesalong å få gel-neglelakk. Varer mye lenger, ser bedre ut og slipper lukta :) eneste ulempen er at det er dyrt. 

Ellers er aliminiumsklorid istedenfor deodorant effektivt for å hindre svette. 

Klipp håpret i en fasong som passer ansiktet ditt som ikke er krevende å stelle. 

Smil

Napp bryna

Permanent sminke om du liker det, er dyrt da

botox og slikt

osv osv
Du må se hva du har tid, råd, ork og villighet til å gjøre. 

Anonymkode: 7e6e9...086

Jeg svetter minimalt, er en skikkelig frysepinne 😂 bruker jo vanlig produkter, såpe, Shampo, kur, balsam, deodorant.. har faktisk vurdert laser for å få finere hud, men ser jo at de dagene jeg har feber, får jeg rosa søte kinn, og resten av huden stråler. 😂 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg egentlig finest når jeg utstråler noe. Når jeg har overskudd til å være noe for noen andre. Dvs når jeg er uthvilt,  har energi og er i godt humør. Når jeg er i form (fysisk og psykisk), har energi, sover godt og har lite bekymringer er jeg på mitt «fineste”. 

Når det kommer til eksteriøret føler jeg meg fin når jeg kler meg i noe jeg føler meg vel i og er moderat sminket. 

Anonymkode: ff58d...32e

Skjønnheten kommer innenifra ❤ merker det selv at jeg føler meg finere når jeg har det bra innvendig. 

Håper du får mange flere av de gode dagene:) 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er faktisk akkurat fin nok som du er, så lenge du er ren.

Anonymkode: 3a637...d11

Det er det viktigste. Jeg må dusje hver dag og shaver diverse et par ganger i uken. Hår og hudlukt er ikke noe for meg 😂

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg mann, og jeg elsker nydusja og usminka piker med et pent smil og mye selvtillit. Men så jeg relativt sær da!

Gjør ikke mer enn du selv er komfortabel med.

Anonymkode: e307a...d1c

Hyggelig svar, tusen takk. Du er nok ikke alene, mannen min liker best når jeg ikke bruker sminke, trodde han kødda 😂

Anonymkode: cd8f4...69f

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Dusj og puss tenner hver dag, det holder lenge! Pynt og fjas kan du få tid til senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Farge og forme bryn en gang i måneden. 

Bleker tenna en gang i året. 

Fikser neglene (selv) hver søndag (selv om du ikke tåler neglelakk gjør velstelte negler mye. Fil kantene, dytt til side neglebånd, og bruk en negleolje. Peeler ansikt og kropp hver søndag. Epilerer (alt) hver søndag. 

Tar meg alltid tid til å føne håret, og ha i litt prep.spray to ganger i uka. Da krever det bare noen sekunder med hårbørsten og litt hårspray hver morgen. 

Som minimum bruker jeg litt farget dagkrem og mascara, det tar bare 30 sekunder. 

Og viktigst - trener minst annenhver dag. 

Anonymkode: c2e5f...af0

Skrevet

Hvis du ikke orker å sminke deg, så plei huden din godt, sånn at den alltid er "glowing". Skaff deg vippeexstensions eller ta vippeløft med farge. Da ser du smashing og våken ut, uten noe som helst arbeid om morgenen. Du slipper også å fjerne sminke om kvelden (Halleluja!). Men å "klæsje" på litt foundation/CC-cream er lite arbeid, så anbefaler deg også.

Hvis du er overvektig, vil det sikkert hjelpe litt på å gå litt ned i vekt. Vel, å bli mer aktiv og/eller spise sunnere vil vel gange deg uansett hvor slank du måtte være :)

For meg er selvbruning det ultimate. Jeg blir fin uten sminke, og man ser automatisk sunnere ut.

Ellers hjelper det med perlehvite tenner.

Selv føler jeg meg alltid veldig frisk og fin når jeg pleier huden, så jeg bruker sheet masks tre til fem kvelder i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Et tips om du har mistet motivasjon til å ta vare på deg selv, er å lage en ordentlig kveld ut av det. Ta et langt bad (eller en dusj), spis sunn snacks, pakk deg inn i en god badekåpe, klin på ansiktsmaske og hva det måtte være mens du ser på Netflix. 

1) Spis sunnere (om du ikke gjør det allerede), ta vitamintilskudd og drikk mer vann. Næringsstoffer og vann er det viktigste for å se "fresh" ut - du må begynne innenfra. 

2) Ta laserbehandling eller annen behandling hos hudklinikk for å friske opp huden din. Noen av disse behandlingene tvinger huden din til å produsere mer kollagen (proteinet som gir stram og ung hud). Peeling kan også gi deg ny glød. 

3) Vurder om litt botox eller fillere kan friske opp ansiktet ditt. Det er ikke så dramatisk som folk skal ha det til, utrolig mange folk tar det regelmessig uten at man ser ut som et romvesen. 

4) Begynn å tren, eller bare vær mer aktiv (gå turer, ta trapper i stedet for heis, gå av 2 holdeplasser tidligere, osv.). 

5) Ta deg først en tur til f.eks. Instagram og finn en frisyre du liker, og dra deretter til frisøren. Ikke bare dra "for en klipp", men en ordentlig frisyre (med farge?). 

6) Skrubb deg ordentlig i dusjen et par ganger i uka! Å eksfoliere huden din regelmessig gir deg myk og sunn hud. 

7) Gi øyevippene dine en permanent bøy og farge (+bryn).

😎 Ta deg en tur til en sminkebutikk og spør om råd! Er mange butikker med make-up artister som kan sette deg ned og se hva slags sminkerutine som passer deg best. Det finnes også millioner av videoer på YouTube for folk som sliter med å sminke seg. 

Anonymkode: bbdbf...f10

AnonymBruker
Skrevet

Skjærer opp uonionen? Wtf??

Anonymkode: 58c06...b0c

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet

Tatoverer bryn. 

Bruker 10 min å morgenen med å blande mineralfoundation med solkrem faktor 50 og smører det rett på huden. Litt solpudder, øyeskygge, mascara og blush så er jeg i mål. Bruker tørrsjampo i håret og tuperer det og setter det opp i praktisk hestehale. Neglene gidder jeg ikke å gjøre så mye med. Klipper og filer de kort evt neglelakk med svak farge, spesielt på tærne om sommeren. 

Epilerer så slipper å tenke på hår under armer og på legger.

Bruker Dove selvbruningskrem som fuktighetskrem til ansikt(etter krem og jojobaolje):og kropp så jeg føler meg fresh og har litt farge. Skrubber kroppen hver 4. dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...