AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Del Skrevet 21. mars 2019 Noen som tar en røyk eller to på hotell rommet selv om det ikke er lov? Blir alltid frista til å ta en røyk inne når jeg først er på hotell:p Anonymkode: e7f9f...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg er røyker, men røyker aldri på hotellrom i respekt for andre som skal bo der etter meg. Men det betyr at jeg ikke kan kjenne på følelsen av å ha lyst til å røyke inne av og til. Men jeg gjør det ikke en gang hos meg selv, selv om jeg har aldri så lyst. Men det hender jeg tar en røyk inne når jeg besøker min mor som tillater det. Nyter mens jeg røyker og angret alltid etterpå da vi sitter i den forpestede lufta en evighet etterpå selv om det luftes aldri så mye. Anonymkode: 43612...74b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Del Skrevet 21. mars 2019 Det ble en røyk på senga denne gangen også<3 Sorry hotell, men EN røyk gir faktisk ikke varig lukt, men gud hvor deilig det var! Anonymkode: e7f9f...58c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Del Skrevet 21. mars 2019 Det er så lite ok at man gjør ting man ellers ikke ville gjort, bare fordi man er på hotell. Noen andres problem, liksom. Det luktes ganske godt når noen har røyket inne på et rom, og lukta er vanskelig å bli kvitt igjen. Ofte er det slik at vi ikke kan leie bort rommet neste natt, slik at vi taper en del inntekt. I tillegg skaper det selvsagt også en del ekstra jobb for oss. Hvis man er riktig uheldig tror man også at lukta er borte, men så kommer den igjen etter man slutter å lufte, og neste gjest må bo i røyklukta. Anonymkode: 13fd5...c04 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Del Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble en røyk på senga denne gangen også<3 Sorry hotell, men EN røyk gir faktisk ikke varig lukt, men gud hvor deilig det var! Anonymkode: e7f9f...58c Det handler om respekt for regler som er satt. Og ganske koko å røyke på senga. Du vet at senga tenner på sekunder om du mister røyken i senga. Verden sirkler ikke rundt deg og din egoisme. Ha sosiale antenner og folkeskikk. Anonymkode: 39679...2ad 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2019 #6 Del Skrevet 21. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble en røyk på senga denne gangen også<3 Sorry hotell, men EN røyk gir faktisk ikke varig lukt, men gud hvor deilig det var! Anonymkode: e7f9f...58c Selvfølgelig gir en røyk lukt til de som kommer etter! Du var heldig. Hadde røykvarsleren gått hadde du fått deg ei saftig bot! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Del Skrevet 22. mars 2019 Ja. Trikset er å røyke på badet. Blåse røyken inn i avtrekket. Lukta forsvinner kjapt og setter seg ikke i sengeteppe, gardiner etc. Jeg røyker aldri inne hjemme eller andre steder. Men blir så tiltak å gå helt ut for dagens siste røyk... noen guilty pleasures må vær lov! Anonymkode: a0274...2be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #8 Del Skrevet 22. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Trikset er å røyke på badet. Blåse røyken inn i avtrekket. Lukta forsvinner kjapt og setter seg ikke i sengeteppe, gardiner etc. Jeg røyker aldri inne hjemme eller andre steder. Men blir så tiltak å gå helt ut for dagens siste røyk... noen guilty pleasures må vær lov! Anonymkode: a0274...2be Vet du, det lukter når man har røyket på badet også, kan jeg love deg. Det går dessuten i ventilasjonen og andre kan også kjenne lukta. Anonymkode: 13fd5...c04 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #9 Del Skrevet 22. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, det lukter når man har røyket på badet også, kan jeg love deg. Det går dessuten i ventilasjonen og andre kan også kjenne lukta. Anonymkode: 13fd5...c04 Uffda. Anonymkode: 17a0b...006 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #10 Del Skrevet 22. mars 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble en røyk på senga denne gangen også<3 Sorry hotell, men EN røyk gir faktisk ikke varig lukt, men gud hvor deilig det var! Anonymkode: e7f9f...58c Når noen går på bussen etter å ha tatt seg en røyk så stinker det på hele bussen, og du mener det er greit å røyke på hotellrommet?!? Æsj! Håper du får en kjempebot! 🤮 Anonymkode: ea708...17d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #11 Del Skrevet 22. mars 2019 Røykere bør jo fjernes fra samfunnet. Anonymkode: 032e7...45e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 22. mars 2019 #12 Del Skrevet 22. mars 2019 Skjerpings. Røyk så mye dere vil ellers, men respekter og hold dere innenfor lover og regler, og ikke minst respekter folk rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mars 2019 #13 Del Skrevet 22. mars 2019 Du vet at lukta setter seg i alt ? Uansett så er det ekstremt respektløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. mars 2019 #14 Del Skrevet 22. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røykere bør jo fjernes fra samfunnet. Anonymkode: 032e7...45e Hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #15 Del Skrevet 23. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Uffda. Anonymkode: 17a0b...006 Hotellene har røykeforbud av en grunn, men dette er jo typisk røykere. De har null respekt for regler og forbud og det er kun MEG MEG MEG hele tiden. Anonymkode: 32204...6e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 23. mars 2019 #16 Del Skrevet 23. mars 2019 Det gjorde jeg aldri da jeg røykte selv. Det er slike ting som gir røykere et dårlig rykte. Som tidligere røyker kan jeg dessuten si at lukten kjennes. Den kjennes svært godt. Da jeg røykte trodde jeg ikke det. Jeg trodde ikke at det luktet røyk av meg, heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #17 Del Skrevet 23. mars 2019 Nei, det gjør jeg ikke. Ikke røyker jeg inne hjemme heller, så hvorfor skal jeg røyke på hotellrommet... Anonymkode: a3c7b...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #18 Del Skrevet 23. mars 2019 De mest superegoistiske menneskene jeg vet om er røykere. Gud fader meg så late de er og hvor intenst redde de er for bittelitt regn når de skal sutte på den ekle sneipen sin. om allergiker har jeg ikke tall på hvor ofte jeg har måttet bytte hotellrom og endt opp på akutten bare fordi en av disse har brutt hotell reglene og røykt inn rommet. Anonymkode: 138f7...75c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 23. mars 2019 #19 Del Skrevet 23. mars 2019 Folk er bra dumme hvis de tror røyklukt er ikke eksisterende etter en røyk på hotellrommet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #20 Del Skrevet 23. mars 2019 On 3/22/2019 at 12:57 AM, SupaWoman said: Selvfølgelig gir en røyk lukt til de som kommer etter! Du var heldig. Hadde røykvarsleren gått hadde du fått deg ei saftig bot! Er ikke bare om røykvarsler går at man får bot, de fleste hoteller har gebyr på 1-2000,- kr for røyking på ikke-røykerom. Anonymkode: f18e5...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå