JiggleBilly Skrevet 21. mars 2019 #1 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) ... Endret 21. mars 2019 av JiggleBilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Del Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, JiggleBilly skrev: Jeg sørger mye over det livet jeg ikke lever, alle håp og drømmer som aldri ble noe av Men det er vel ikke for sent å gjøre noe med det? Anonymkode: a3526...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Del Skrevet 22. mars 2019 Mange gjør ikke noe med situasjonen sin i livet, i dag har vi så mange muligheter. Det er lett å havne inn i et spor man ikke kommer ut av, har vært der selv. Du må rett å slett våkne opp å styre livet ditt. Ikke bli styrt av andre. Anonymkode: 18612...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Del Skrevet 24. mars 2019 Hvordan kan man våkne opp? Hva kan man gjøre når man er ensom? Hva gjør man når vennene ikke tar kontakt lenger? Anonymkode: dac15...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. april 2019 #5 Del Skrevet 4. april 2019 Bare ikke gi deg ... -Noe jeg må gjøre nå, men kommer tilbake. På 24.3.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man våkne opp? Hva kan man gjøre når man er ensom? Hva gjør man når vennene ikke tar kontakt lenger? a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Del Skrevet 4. april 2019 Oppsøk nye venner. Gamer du? Kjøp mic, logg online og prat/chat. På facebook er det mange grupper, f. Eks Kosegruppa Norge hvis du er singel også. Eller Hey Girl! Grupper som er overalt i landet nesten (søk Hey Girl, også stedet du bor). Eller appen Hey! VINA Tror nettet er tingen. Hvis du ikke er fysisk syk så burde du melde deg inn i en fritidsaktivitet asap, der finner du GARANTERT venner! Også må du huske på at det er helt normalt å være ensom til tider. Så finn noen venner du liker, gjør ting du liker, også finn en fin balanse mellom å være alene og det å oppleve livet. Anonymkode: 1c7b4...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamina Skrevet 4. april 2019 #7 Del Skrevet 4. april 2019 1 hour ago, Sliten&kjørt51 said: Bare ikke gi deg ... -Noe jeg må gjøre nå, men kommer tilbake. a. Så fin sang! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. april 2019 #8 Del Skrevet 4. april 2019 Ts, NOEN Ganger bare Suger livet, -jeg vet noe om... -Dealer med nå. Poster senere... MEN Regel nr. 1... ALDRI Gi seg ... -Det blir en ordning, Serr. ... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. april 2019 #9 Del Skrevet 4. april 2019 På 21.3.2019 den 23.51, JiggleBilly skrev: ... IKKE Stopp, kjør på, -Seriøst... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. april 2019 #10 Del Skrevet 5. april 2019 FÆILA Bare 3 av 3 OPPDRAG I DAG jeg... Så flink er jeg.... uffda ... MEN, Lever Så lenge jeg har lever... mye bra musSikk, å lære her, -på Kg, IMHO. a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 6. april 2019 #11 Del Skrevet 6. april 2019 På 21.3.2019 den 23.51, JiggleBilly skrev: ... Ts, JEG Aner jo ikke hvor du bor, -¨Fagre Groruddalen¨ -Oslo her... Vi må komme oss over ¨Dørstokk-mila¨, og møte folk IRL, tror jeg. Her jeg bor er det masse muligheter, -bla. ett veldig aktivt Biblotek, pubber\uteplasser m.m. -Jeg er Ateist, på min hals, men går noen ruter for det lokale menighetsbladet, -kommer meg ut, og møter masse positive folk, og gjør noe jeg vet mange setter pris på. -Jeg er ett ¨ubrukelig søppel¨, -men er noe bra, for noen... Den som gir seg, -har tapt... DET Er ikke lov... Vi må bare styre på. -HÅPER Du får bedre dager. Mange muligheter da, til å møte nye folk. MEN Du må jo prøve... https://human.no/fylker/oslo/ https://human.no/fylker/ Idrett, -Skytter-lag, -Motor-sport, -Masse muligheter... ØNSKER DEG VEL Håper du finner en løsning, vet det er kjipt, når man ikke ser ¨ende¨ på ting... KJØR PÅ, -Det venter deg bedre dager. -Kødder ikke, -det blir bedre a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå