AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg er veldig glad i store og tykke damer. Ikke frodige, ikke formfulle, men skikkelig overvektige og tunge damer med stor mage, hengepupper og store rumper. De bør helst være litt yngre enn meg, (under 30) og ha pene trekk, men ellers så er overvekt tingen som får meg til å bli opphisset. Spesielt om de har mye rundt midjen. Dette vet jeg er en litt spesiell type for attraksjon, men jeg synes det er vanskelig å gjøre noe med det. Jeg vet også at kvinner gjerne er mindre selvsikker om de er store og overvektige, men jeg lurer på om det er noen her som er kjent med denne typen fetish eller typen tiltrekkelse? Kan man evt finne forum for overvektige og selvsikre kvinner, eller noe av den typen her inne som kan gi meg noen råd? Jeg har kun truffet en slik kvinne i hele mitt liv, men det ble lite ut av det bekjentskapet. Jeg lurer også på om jeg kan lære hjernen til å like andre typer kvinner, for det er så vankelig å være tiltrukket av noe som er ansett som helseskadelig og som er så utenfor normalen som dette 😕 Anonymkode: df698...0e7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 send meg pm baby 😍 Anonymkode: 62dad...384
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: send meg pm baby 😍 Anonymkode: 62dad...384 Alder, høyde, vekt? Anonymkode: df698...0e7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Hvem av dere to er villig til å skrive innlegg med nick? Anonymkode: 8c7d8...b68 2
Miramira95 Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 Vi finnes. Men det er ikke turn-on med en fyr som ikke går god for det han liker. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg liker STORE folk uansett kjønn,men damer best.. Anonymkode: 7535a...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå