Gå til innhold

Søppeldynga - bonbon drops

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liker alt utenom de svarte og gule apene eller hva det er. 

Anonymkode: f98f9...c5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 time siden, batcat skrev:

Alle er kjempegode, unntatt den svarte bonbonklumpen. De røde fiskene er favoritten, ble så glad da de kom i egen pose 😃

Har de kommet i egen pose? Bare i Sverige eller i Norge også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
9 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Har de kommet i egen pose? Bare i Sverige eller i Norge også?

På rema1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser kun sur fisk, gule aper og de brune med fyll i! Kjøper alltid søppeldynga når jeg skal kjøre en lang biltur. Det har vært et must siden barndommen. Mmm😍!

Anonymkode: 86b75...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De svarte det står "bonbon" på?

IMG_0074.jpg

Anonymkode: 2fc81...486

De svarte med bonbob, de hvite runde og de grønne er IKKE gode!  De beste er de runde gulbrune lakrisdropsa, de helt gule sure og de rosa sure. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 21.3.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har bonbon valgt å blande verdens beste drops sammen med verdens ekleste?? I samme pose...

Anonymkode: dd927...3ba

De har sånne poser med "kloakkslam" (altså kun de gule, oransje og svarte) og ingen andre drops på europris :) Bare et tips om det er dem du også betrakter som gode :) Jeg tror de også har poser med bare "rådne fisk" (de røde fiskene i), men de er jeg usikker på om jeg fant på europris eller på kiwi.
Helt enig i at det er mange vonde drops og mange gode drops. Kjedelig å kaste halvparten.

Anonymkode: a06f1...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg syns de avlange gule med sorte stripe er det mest skuffende + de grønne. De går ofte i søpla. De røde fiskene og andre som smaker sitron og appelsin liker kjæresten.

De beste er den brune med pulver utenpå og sorte firkant med tekst. De lysebrune karamell og grønne og sorte pletten er også god. Hvite er meh, men spiser de om jeg er skikkelig godtesyk. 

Anonymkode: f2acf...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt "andemat" (de flate og grønne/svarte) i egen pose fremdeles?

Husker de var min favoritt..

Og måkeskitt, eller hva de nå enn het, lysebrun med tekstur, og salmiakk inni.. Mmm..

De fiskene, og noe banangreier var vel de jeg lot være igjen til sist, ikke fordi jeg sparte det gode til slutt, men fordi jeg egentlig ikke likte de, men fint kunne spise de til nød, når alt det andre gode var borte.. De er helt ok, mest pga kjernen. Jeg liker salmiakk/lakris.

Og kloakkslam er jo noe for seg selv, akkurat de hadde vel egen pose en stund?

Dette ble egenlig mest nostalgi for min del, for jeg kan ikke egentlig huske å ha sett "Søppeldynga" på leeeenge...? Finnes den ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2019 at 11:34 PM, AnonymBruker said:

De svarte det står "bonbon" på?

IMG_0074.jpg

Anonymkode: 2fc81...486

Blæ, ja, når jeg ser bildet så er jeg enig at de hvite og de runde grønne ikke var på radaren min engang, de var ufyselige (var det noe mint i de..?), og alltid ble kastet, bananene og fiskene var de jeg likte minst, av de jeg likte, men jeg likte de i hvert fall og de ble spist.

Hadde nesten glemt de ufyselige hvite og grønne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke spist godteri på mange herrens år, men fikk lyst på søppeldynga da jeg så denne tråden. Hvem forhandler BonBon? Var innom fire butikker igår men ingen hadde😔

Anonymkode: d80b4...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle unntatt de svarte med bonbon-tekst, de grønne og de hvite runde. De hvite runde er de ekleste syns jeg. Banandropsene er heller ikke noe særlig. Best liker jeg kloakkslam, hundeprutter (?), måkeklatter og de røde fiskene. Nå fikk jeg lyst på søppeldynga! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De beste er helt klart "kloakk slam", men bare de svarte og de oransje, jeg er ikke noe glad i sitrondrops. Så de gule får noen andre. "Råtne fisk" er også godt. Begge disse finnes i egne poser, men selges langt fra overalt. 

De med banansmak er vondest, æsj. 

Anonymkode: e1658...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Får man kjøpt "andemat" (de flate og grønne/svarte) i egen pose fremdeles?

Husker de var min favoritt..

Og måkeskitt, eller hva de nå enn het, lysebrun med tekstur, og salmiakk inni.. Mmm..

De fiskene, og noe banangreier var vel de jeg lot være igjen til sist, ikke fordi jeg sparte det gode til slutt, men fordi jeg egentlig ikke likte de, men fint kunne spise de til nød, når alt det andre gode var borte.. De er helt ok, mest pga kjernen. Jeg liker salmiakk/lakris.

Og kloakkslam er jo noe for seg selv, akkurat de hadde vel egen pose en stund?

Dette ble egenlig mest nostalgi for min del, for jeg kan ikke egentlig huske å ha sett "Søppeldynga" på leeeenge...? Finnes den ennå?

Jada, noen butikker selger Søppeldynga. Jeg har sett kloakk slam i en Coop Extra butikk og Råtne fisk på en rema. Men det er langt fra alle butikker som fører bonbon. Før var det veldig lett å få tak i dem.

Anonymkode: e1658...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var i bonbon land i Danmark når jeg var liten! Det var himmelen det.

Anonymkode: 2b401...7fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...